Rabu, Disember 22

buah penghujung....

dah hujung hujung baru dapat bercuti....

baru tau nikmatnya bercuti walaupun 3 hari je.



13 ulasan:

al-lavendari berkata...

salam.

harap-harap buah penghujung tu tak masam ! hehe

tasekM berkata...

selamat....


:)



.

- jinggo - berkata...

cantiknya blog ni
boleh buat kat saya macam ni..

ONE ZABA berkata...

lavendari...>>boleh jadi masam jugak kalau tiba tiba ada panggilan meting.

tasek...>> harap harap selamat le cuti aku ni.

jinggo...>> cari je dalam blogger tamplate....macam macam ada!!!

julietchun berkata...

cukup ke 3 hari? :P

Za Nans berkata...

cuti 3 ari leh main ujan puas2...

MSOM berkata...

Orang Cameron tak payah pegi bercuti...setiap hari ada di puncak

Ku Tak Sempurna berkata...

dapat gak rasa.

.
.

aku??

uwaaaaaaaaaaaa

ONE ZABA berkata...

juliet...>>dah la dpt 3 hari je...kena potong lak tu. kena gi meting lak esok.

za nans...>>buat taik mate puas puas ada la.

msom...>>puncak yg mengalahkan KL jemnya...

kts...>>diam...diam...diammmm...jgn nanges.

ckLah@xiiinam berkata...

Nasib cikgu pejabat...

sonata anak kancil berkata...

apa khabar orang atas gunung ni....takut pulak nak naik gunung ni...! hujan2 licin

ONE ZABA berkata...

cklah...>>sendiri yang pilih...

sonata...>>jalan atas ni ok je. org yg bawak kereta tu kena ok sama.

toko online berkata...

nice share :)