Selasa, November 9

esok beli budu...


Esok - Khamis

Hotel New Pacific ,Kota Bharu pulak....

boleh jalan jalan Pasar Siti Khadijah & Wakaf Che Yeh

Ada sesapa nak ajak aku makan nasi kerabu!!!

10 ulasan:

MSOM berkata...

Seronok betul jadi ONEZABA ni. Cemburu haku.

sonata anak kancil berkata...

batik sepasang cukuplah...budu tak moh...

eRiNsZ berkata...

mohh singgah gua musang... kite blanje coconut shake...

ONE ZABA berkata...

msom...>>kalau ko dah jadi macam aku ni...nyesal tak sudah woo. asyik touch & go je kat umah.

sonata...>> nanti aku beli sekali tokeh batik tu.

erin...>> kalau ada kesempatan nanti boleh la. tapi masalahnya no tepon erin pun dah ntah hilang ke mana. kalau rajin bagi le semua no tepon erin.

al-lavendari berkata...

seronok kalau pergi KB terutamanya Pasar Buluh Kubu .. walaupun dah pasang niat tak nak beli apa2, tapi akhirnya terbeli juga !

pandai dia orang pujuk.

Ku Tak Sempurna berkata...

singgah GALAS tak

:)

arryani berkata...

pergh...jalan aje si One nih...

Makan tu jgn plahap sgt. Kang lupa doa plak... ;P

Che' Pit berkata...

baru semalam makan nasi kerabu.. lupa nak ajak, sori yer ngeh ngeh ngeh..

Shifu67 berkata...

!Z call aku... 0139829546
aku dah hilang nombor ko!

Kamsiah berkata...

jgn lupa tudung utk org rumah..murah kat pasar ct khadijah tu