Selasa, Oktober 26

Bertemu lagi...


Bertemu kembali setelah 23 tahun.
Satu demi satu sahabat lama dapat kutemui.
Kebanyakannya dah berubah reka bentuk (aku pong)
Cuti sekolah panjang nanti ramai lagi kut sahabat sahabat lama berkunjung makan angin atas ni. Aku tunggu kehadiran kalian.

7 ulasan:

Ku Tak Sempurna berkata...

tunggu ai tau

.
.

;)

azlanlin berkata...

Penunggu setia menantikan kehadiran rakan-rakan lama dan baru.. Itulah satu keakraban yang sukar dicari ganti... Hebat sahabat aku ni..

MSOM berkata...

Bulan ni memang ramai ke puncak sana. Untunglah kau Zaba

ONE ZABA berkata...

kts...>> letih dah ai tunggu kat hotel brisdale ni..

lan...>>penunggu yang tak perlu pulut kuning.

som...>>ko bila pulak nak dtg

Shifu67 berkata...

stok teh strewbery kena cukup

sonata anak kancil berkata...

salam...mak oiii apa kabar ko atas gunung nun! sori aku tak roger2 ko...tapi aku tau ko sihat dan gembiraria bersama keluarga...tengok aje le masa yang terluang tu....macam kat oversea....aku nak naik lagi ke sana !!! eiikk??? rumah pun sudah cat cekelat??? aku jugak lah tak berganti2....!

ckLah@xiiinam berkata...

Kesan Tapak kaki cklah ada lagi tak kat tempat bunga tu...