Jumaat, September 17

Semua ada....



Raya ada....


Sambut hari jadi ada....


kenduri kahwin pun ada...

macam-macam adaaaaaaaaaaaaaaa!!!


video

12 ulasan:

Shifu67 berkata...

semua dalam 1 la ni... jgn sampai ada kenduri arwah eksiden balik raya dah la

sonata anak kancil berkata...

la ni ramai jugak orang buat kerja macamni...semua main kulluhum !!! senang...esok ade jemputan kawin + open house la tu...he3x...next week pun gitu jugak....nampaknya sepanjang masa macam ni la gayanya !

ikan emas berkata...

selamat hari raya.

macam-macam ada..

kuih bahulu, kuih bakar,tart nenas,almond london, kek lapis..bla bla bla

walau harga gula dah makin naik naik naik

lillies berkata...

Selamat hari raya...
Maaf zahir & batin....

LiNda berkata...

semuanya adaaa..

eeeda berkata...

Senang sebab semua org balik...lebih meriah sikit...

Ku Tak Sempurna berkata...

berat ko dah turun eh?? tahniah!


.
.



ke angle gambar tu yg mnybbkan ko nmpk kurus :D makin hensem :D


.
.



slmt hr raya
nak duit raya!!

aZuRa AhMaD berkata...

selamat hari raya..

Kamsiah berkata...

salam
wahh..all in one ya...

noorlara berkata...

macam macam ada, sediakan perut je lepas tu timbabg berat hahahha

hazlin berkata...

selamat hari raya orang kampung.. konyang maken kelamei

MSOM berkata...

Gambar raya ni ko dah nampak slim lah Dwen!