Isnin, Julai 19

Kerana mulut mata binasa...



Jangan bercakap di dalam tandas

Pantang larang orang dulu dulu
.
.
.
.
Nanti mata ketumbit
.
.
.
.
menyanyi tak pa,
.
.
.
.
boleh masuk AF
.
.
.
.
heran tul aku ni..

mulut yang bercakap

mata pulak kena ketumbit!!!



12 ulasan:

al-lavendari berkata...

tak pernah dengar pula bercakap dalam tandas mata ketumbit .. ni pantang larang dari mana pulak ni ?

LiNda berkata...

hahaha

kelakar gambar kat toilet tuh . Siap nak ukur lagi .. muahahaha

ikan emas berkata...

hi !

apa tengok-tengok !

kita tak sama tau !!

Catwoman berkata...

Salam cik One Z.....

Uwaaaaaa, toilet dari manakah ini??

Takutnyaaaaaa nak masuk ke dlm toilet cenggini. Rasa mcm org tgh tgk pulak.....

:)

Tirana berkata...

hehehe..pantang larang orang tua...kena .. Kalau tak, nahas..hehehe

MSOM berkata...

Ni mungkin fasal banyak sangat mengintai lembu mandi?

Ku Tak Sempurna berkata...

sebab bila mulut bercakap, sel2 mata akan menjadi aktif dan mengeluarkan enzim yg serupa dgn enzim yg berada di mulut

oleh sebab itu, bila mulut bercakap, mata yg akan ketumbit...

dan sebaliknya


errr.. maksudnya, bila mata pula yg bercakap, mulut yg akan terkena ketumbit...

tak percaya, cubalah suruh mata tu berkata2



yang benar,
bukan pakar mulut dan mata

:P

julietchun berkata...

kena ketumbit letak bawang putih je,ekekekeke.

tice lin berkata...

addeh... tang gambo tu tak bleh tahan...huhu..mak saya kata mata ketumbit sebab ngintai org tengah buang air besar... tak tau la, betul ke tak...tak pernah kena ketubit lagi...

arryani berkata...

kahkahkah...memacam korang pnyer reason..yg tk reasonable..kihkihkih..

noorlara berkata...

Assalamualaikum lama tak jenguk blog lara, semoga sihat. Onezaba, mestile mata ketumbit walaupun mulu yg bercakap sebab mata yg membuatkan mulut tercakap. tu pasei org buta jarang bercakap sebab tak nampak apa, takde lansung dose mata

ONE ZABA berkata...

mezah...>> pantang larang yang pantang dipantangkan.

linda...>>tandas pompuan lain pulak gambonya.

IE...>> memang kita tak sama. tu yg bagus.

zyma...>>kalau tandas pompuan camana agaknya karektor nak dipamerkan.

Tirana...>>pantang berjumpa nak gaduh je pun ada jugak.

som...>> errkkk, lembu mandi!!!

kts...>> nanti tunggu aku intai ko mandi dulu.

juliet...>>letak lada benggala pun ok.

tice lin...>>nak tahu...gi la ngintai

yan...>>ko tengah ngintai ke tu.

noorlara...>>maaf la...agak sibuk sikit sekarang ni. jenguk tu ada, tapi tak komen je.

sama macam...dari kerana mata..hati tergoda la tu.