Rabu, Julai 14

fokus....fokusss....




Perhatikan image di atas....


1- Fokuskan pada titik hitam bulat yang terletak di tengah-tengah gambar tersebut lebih kurang 30 saat (kalau screen PC anda bukan jenis LCD jangan tengok lama-lama)


2- kemudian pandang pada permukaan rata seperti dinding, meja, almari atau sebagainya sambil kedip-kedipkan mata .


3- Apa yang kalian nampak? sekiranya kalian tidak nampak gambar sesiapa pada dinding atau meja tersebut, ini menandakan tahap kefokusan kalian rendah..

9 ulasan:

ckLah berkata...

ckLah nampak oneZ!

ahmad humairi berkata...

nampak2...pastu dia terbang ke atas...ilang...rasa macan kenal.

ONE ZABA berkata...

cklah...>> dah berapa lama tak makan obat!!!

mairi...>> bukan pontianak tau.

sonata anak kancil berkata...

tak nampak ! mata aku rabun...

al-lavendari berkata...

saya nampak macam apa yang ahmad humairi nampak .. ish takut pulak rasanya. nak pergi tidurlah !

LiNda berkata...

Saya nampak imej lelaki macam berjambang , rambut separas bahu .

Tirana berkata...

Saya nampak macam Linda nampak..imej lelaki berjambang. One ke tu? hehehe

LiNda berkata...

Kak Tirana ,

Imej tuh sangat menakutkan .. sebab bila saya berkelip dia masih ujud hingga 4-5 saat .

- jinggo - berkata...

nampak roti canai banjir.....