Sabtu, Julai 24

Berpantang makan...

Jangan makan pinggan bertindih dua

yang makan nasi bungkus tak payah nak tindih tindih pulak.


Nanti dapat kahwin dua



pinggan tindih 4 tak pa la kut



Shhhh... cakap pelan pelannnnn!!!

7 ulasan:

Shifu67 berkata...

dulu masa kecik... kena marah kalau makan beralih2 tempat... isunya sama la juga... aku pun ikut je la... pasal tu mem ada sorang je kot... huhuhu

Kamsiah berkata...

salam
kalau pompuan lak,macam mana...dapat suami dua jugak ke...:)

Tirana berkata...

hahaha...lelaki kalau nak kawin lebih, tak payah tunggu makan pinggan bertindih....

Catwoman berkata...

Salam Cik One....

Amboiiiii.....
Mcm nak tambah cawangan baru je nihhhh.......

:)

~Insan Biasa~ berkata...

amboi dia....!!

noorlara berkata...

One Zaba, apelak kena mengena makan pinggan bertindih dua ngan kawin dua tu, sebenarnye mak ytak bagi kotorkan banyak pinggan jenuh nak cuci, anak dare skrang agak penyegan bab cuci mencuci ni

MSOM berkata...

Baguslah kalau ada cita-cita macam tu. Ramai wanita ditipu awang hitam, baik kita selamatkan dulu