Ahad, Jun 20

Hari kami.....



Selamat Hari Ulangtahun kelahiran buat mem beso
dan selamat hari bapak buat aku.

11 ulasan:

ckLah berkata...

Ooooooooooo, dah jadi bapak ghopenye mike ni! Ingatkan bujang lagi...he he...



Selamat semua hari untuk mike dan isteri terrrcinta yg manis itu..

sonata anak kancil berkata...

selamat hari bapa........selamat hari lahir untuk isteri.....untung hari ni bapa selamat & isteri ade di sebelah....guano mu berkeruut gitu...cubo mu senyung sikit...posing molek sikit....

Shifu67 berkata...

gambar ni lagi mancho dari gambar korang berdua masa kat maktab tu kann

Dr.Araz berkata...

selamat... tak nak buat kenduri ka bang... hehehe

LiNda berkata...

Happy Bithday !

Manis sungguh senyuman..

Ku Tak Sempurna berkata...

segaknya abg itu... nasib bapak org... hikkksss.. happy fathers day noooo...

.
.
and

happy birthday mem beso.. :D
may Allah bless u all

- jinggo - berkata...

selamat hari bapa juga dari jinggo....

Catwoman berkata...

Salam Cik One Z.....

Selamat Hari Bapa. Semoga m`jadi bapa yg hebat dan d`segani.

Selamat Hari Lahir buat Mem Beso yg comel itu. Semoga panjang umur, murah rezeki, d`pelihara-Nya dan sentiasa d`sayangi semua insan d sekeliling.

Jaga diri, Cik One Z....

:)

Tirana berkata...

Happy father's day to One and happy birthday to One punya mem beso...hehehe...semoga dirahmati Allah sentiasa

tasekM berkata...

lawanyaaaaaaaa mem.

MSOM berkata...

Semoga OneZaaba dan isteri tersayang terus dilimpahi kebahagiaan hendaknya.