Isnin, Jun 7

Cuti = kawennnn.....


Kali pertama kami buat kenduri kawen.
Kenduri kawen anak perempuan jiran kami.
Semuanya dibuat secara gotong royong.
Mula-mula tu risau jugak..
maklumlah kali pertama nak buat kenduri kawen.




Akhirnya terasa puas....
Selamat jugak pengantin bersanding.

Boleh le buat kenduri lagi lepas ni.

Sapa lagi nak kawen....cakap cepat.

13 ulasan:

ckLah berkata...

Hari Sabtu ni, giliran ckLah pulak kawen...eh..er..giliran ckLah pulak buat kenduri kawen....

Jemputlah OneZ!

ONE ZABA berkata...

cklah...>> jgn nak beriya sgt lak. tumbang kang.

Yunus Badawi berkata...

Lepas ni senanglah kalau ko nak kawen lagi sebab dah ada pengalaman jiran2 menguruskan majlis hehehe

psst - org perempuan siap baju boria lagi. Yg lelaki kenapa tak buat sekali? Tak cukup bajet ke? hehehe

Catwoman berkata...

Salam Cik One.....

Lepas musim kawen2....mesti ada musim mengawan gak kan.....

Huhuhuhuhu....

:)

chekgu BaniHassim berkata...

wahwah...
oneZ dah berani nk jadi ketua rewang nih...
cayalah...

MSOM berkata...

MERIAHNYA!!!

ONEZABA AJK BAHAGIAN APA TU? TUKANG MASAK ATAU PENYAMBUT TETAMU?

LiNda berkata...

Wahh.. berjaya gak pengantin bersanding . Tahniah !

Saya dah tempah awak tauuu...
15thn dari sekarang . muahaha

julietchun berkata...

buleh bagi rega kawan2 ke? :P

tasekM berkata...

sayaaaaaaa!!!!!!!




hehehehe...


.

Ku Tak Sempurna berkata...

nak booking dulu

.
.



.
.
.

errr.. tp tarikhnya tak tau bila.. sbb calonnya pun takde lagi


hihihihi

arryani berkata...

Kalau la kawen tu, senang cam buat roti bakar...smua org nak kawen One oiiiii

Dr.Araz berkata...

hua...hua...hu

sahromnasrudin berkata...

salam kenalan..hebat la ada kenduri gotong royong zaman sekarang nie..tahniah...