Khamis, Jun 17

Bersua kembali....


Hari ni sejarah tercipta lagi.
Menerima kunjungan rakan yang sekian lama sepi tanpa khabar.
Setelah 23 tahun membawa haluan masing masing, kini bertemu semula.
Pada awalnya hanya dapat dikesan melalui facebook je.
Itupun baru-baru ni je dapat jumpa melalui fb.
Hari ni bukan lagi dalam facebook tapi face to face.
Rakan yang sama belajar di JB 85/87 nan lalu.
Usahaku menjejak rakan rakan lama mula menunjukkan hasil.

Tengah hari tadi pulak menyambut kedatangan rombongan
rakan blooger SONATA dari Melaka.
Pertemuan kali kedua ni.
Lama dah berurusan menguruskan
penginapan dan makan untuk rombongan ni.
Hari ni semuanya beres.
Harap semua ahli rombongan puas hati.


Kalau tak silap YB pun dah sampai atas ni.
Malam ni tak sempat kut nak bertemu.
Kita tunggu esok pagi......

Kalau tengok pada kelibat angin....
rasa rasanya Cklah @ La tahzan xiinam pun ada kata atas ni.
Tapi macam tak sudi je nak dating.
Orang tak sudi , kita tak boleh buat apa la.
Jangan risau la cklah...aku tak kutuk ko punya.
Meh la minum ptg kat umah aku ni.

9 ulasan:

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

salam mr one zaba...apa khabar mr.... lama tak bersua ya...

Tirana berkata...

Saya pun dah ramai bertemu kawan lama di facebook cuma bertemu face to face aje yang belum.

julietchun berkata...

lama tak jumpa kawan lama tuh. Kitaorang pun ada kat atas, taknak ajak minum petang juga ke? ehehehehe. Kalo jumpa YB, kirim salam eh :P

DUN Behrang 2020 berkata...

Nampak gayanya lama lagi la nk bersua muka...takde orang nak 'sponsor' dah...

LiNda berkata...

ONE ,

Jangan lupa temu dan janji kita !

chekgu BaniHassim berkata...

one ni boleh jadi host laa kalau org naik atas cameron nuuun...

kire leh jadi duta blogger cameron la nih...bagus2...

Catwoman berkata...

Salam Cik One.....

Amvoiiiii...dating dgn rakan2 blogger gitu. Hihihihi....

:)

sonata anak kancil berkata...

salam Onez...terima kasih semuanya....semua best! gengs aku semua puas hati...ade nak datang lagi tu....nak2 cikgu Wanis...dia tu memang rajin bawak budak2 sekolah...tapi tu la...semua nya aku jugak lah diheretnya! aku no problem je...pantang aku diajak berjalan ..keh3x

Ku Tak Sempurna berkata...

bila plak kita nak deting ni?? yu tak sudi ke??

:D