Isnin, Mei 17

Sambutan Hari Guru....



Cikgu pejabat sambut Hari Guru.....

16 ulasan:

Yunus Badawi berkata...

Hantu pocong. Larikkkkks

Yunus Badawi berkata...

eh nanti dulu...

hantu pun nak makan jugak?

SyidaMislan berkata...

cikgu=hantu?

Tirana berkata...

Hantu zaman moden, boleh makan macam manusia..hehehe

julietchun berkata...

kurusnya hantu, makan banyk2 sikit, jgn segan :P

lemangcute@chah berkata...

one.. selamat hari guru kehh..:)

ikan emas berkata...

pendapatan guru ranking ke tiga selepas doktor n jurutera...

...maka


hantu pun sebok nak jagi Cikgu !!!

noorlara berkata...

Alahai nasib baikle le lara takde penyakit lemah jantung kalu tak dah pengsan depan pc ni, apapun Selamat Menyambut hari Guru dan semoga lebih bersemangat dengan insentif yang baru diwarwarkan oleh kejaan hahahaha.....jadi pengetua atau Guru besar lagi berbaloi kan kan kan

Catwoman berkata...

Errkkkk, apakah pocong itu ko, wahai Cik One? Dan apakah Cik One itu pocong, wahai incik pocong??

Errrkkk, konfius aku d`buatnye....

:)

arryani berkata...

bleh pnjm tak unipom tu. Aku nk terjah kat kedai NOMBOR nih..bior dorang lari lintang pukang...tk smpt nk bli NO...

Ku Tak Sempurna berkata...

cuba smbt di mlm hari dgn gaya tu

.
.
errr... sure HEBOH :D

mamakmuda berkata...

Sblom ape2...aku bg salaaammm dlu... Tabiiiiik tok pochong!!! Ank cucu tmpg...mknnn...... keh..keh..keh...Slmt Ari Chekgu to Tok Pochong ONE!!! Aku lariik duluuuu!!!!!!!!!! Bang...kongsi bley? Dh mleleh ayor lioq nie....

xiiinam berkata...

Errr...ckLah lambat sikit nak ucap hari guru...



Jangan marah ya...


(Lupa...kau pun cikgu! hi..hi..)

MSOM berkata...

Hantu makan rojak petis ker tu?

Kamsiah berkata...

kalau cikgu pakai mcm tu kesekolah...mau murid lari lintang pukang...

tasekM berkata...

wakakaka...


.