Ahad, Mei 16

Hari kita.....




SELAMAT HARI GURU



khas untuk semua

sama ada guru mahupun bukan guru

kerana

kita semua adalah guru kepada orang lain

terutamanya keluarga kita

semoga segala apa ilmu dan ajaran yang diperturunkan

mendatangkan kebaikan kepada semua.

12 ulasan:

Ku Tak Sempurna berkata...

We cannot hold a torch to light another's path without brightening our own.


selamat hari guru :D

ONE ZABA berkata...

KTS...>> no need tu use the torch light la... just switch on the light.

LiNda berkata...

Terkejut , bila pagi tadi anak2 saya ucap Selamat Hari Guru kepada saya .

Saya tanya, saya GURU apa ?

Ummi CIKGU BESARRRRR ..

heheh soo sweets !

kakchik berkata...

SELAMAT HARI GURU ONE Z!

Yunus Badawi berkata...

Selamat Hari Guru bro walaupun ko dah tak mengajar murid2. Kalau ko takde, guru2 lain nak mengajar pun susah hehehe

Tirana berkata...

selamat hari guru, One. Esok kat sekolah anak saya, depa buat parti untuk cikgu2

ikan emas berkata...

TAHNIAH,

SELAMAT HARI GURU !!!!

:)

.......mesti byk dpt bunga ros...atau sayur kobis !

MSOM berkata...

Selamat Hari Guru kepada Onezaba dan semua yang ada di sini.

Pn Kartini berkata...

SELAMAT HARI GURU....:)

hazlin berkata...

selamat hari guru..
semalam dah dapat hadiah paling besar... penyapu baru dan sekolah dah kilat bersinar...

Catwoman berkata...

Salam Cik One....

Benar tu, kita juga d`kira guru kpd org lain selagi kita masih m`beri tunjuk ajar, m`bimbing, b`kongsi ilmu....

Selamat Hari Guru !!!

:)

arryani berkata...

Ada cikgu masak memasak tak kat sini??

yg mcm dlm citer P Ramli tu...