Ahad, Mei 9

hari dia.....



SELAMAT HARI IBU

untuk

MEM BESO

ku

9 ulasan:

MSOM berkata...

Selamat Hari Ibu untuk semua ibu-ibu di seluruh dunia (tidak termasuk untuk ibu yang buang anak)

LiNda berkata...

Soo Sweets !

ikan emas berkata...

Selamat hari Ibu untuk Mem Beso, mem kechik...semua mem laa..

julietchun berkata...

mem beso patut diberi rehat sehari ni :P

Ku Tak Sempurna berkata...

bagilah barang 5 urat rantai di leher tu utk mem beso :D

Yunus Badawi berkata...

tumpang lalu: Menyambung cadangan dari Juliet dan KTS

Mem besar patut diberi cuti seminggu dan dibagi rantai besar rantai kapal. Barulah dia hepi hehehe

Yunus Badawi berkata...

aku belum mandi petang ni dah boleh keluar pulak komen tu. ngeh3x

Catwoman berkata...

Salam Cik One Z.....

Selamat Hari Ibu utk mem beso ye.....

Sampaikan salam sy kat mem beso ye....

Harap2 tahun ni mem beso juga maju ke depan ye.....mcm sy nihhh!!

:)

lemangcute@chah berkata...

selamat hari ibu untuk mem besor one jugak..hehehe.. sambil nari2 cam makhluk hijo kat tepi tu..