Ahad, April 25

Usia makin meningkat....



Sepatutnya di sambut pada 27 April nanti.
Tapi memandangkan tarikh tersebut hari bekerja,
tentu tak sempat nak buat persiapan.
Maka sambutan dibuat hari ni iaitu
ulangtahun kelahiran anak kami yg ketiga, Nur Maisarah.
Tahun ni 8 tahun dah usianya.
Aku pulak....uhuuuu...lagi la ganda gandanya.......



Seperti biasa panggil semua kengkawan terdekat mana yang ada.
Saja makan makan.... seronok seronok.


20 ulasan:

Che' Pit berkata...

besday party atas gunung?
hmm menarik gak tu..

Pn Kartini berkata...

Salam..:)
Happy besday to adik Nur Maisarah..:)(ucapan yang sepatutnya pada 27 April!)
Moga besar nanti jadi ank solehah dan harapan ayahbonda tercinta..:):)

xiiinam berkata...

Sambut awal awal ya?
Tak apa....sementara abah tengah lebat tu. Baru dapat gaji...


Lambat-lambat sambut nanti...
Selamat......



Selamat Hari jadi ya anakanda!

LiNda berkata...

Heppy Beshday Maisarah .

Abah kasi hadiah apa ?

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

bestnya....

abah nak adiah juga bleh??

eh tetiba je kan?

hehe

- jinggo - berkata...

selamat harijadi....
yang keberapa tu...

selamat harijadi.

Catwoman berkata...

Salam Cik One Z.....

Selamat Hari Lahir ye Adik Nur Maisarah. Semoga panjang umur, murah rezeki, b`jaya di dunia & akhirat ye.

Be good ye, Adik Nur Maisarah!!

Happy Birthday!!! Hohohohoho....

:)

Yunus Badawi berkata...

selamat harijadi Maisarah. Ayah ada bagi hadiah tak? Kalau belum, nanti uncle sound kat ayah Sarah hehehe

Besday anak buat makan kecil2an dan jemput kawan3 yg dekat2. Besday ayah esok buatlah makan besar2an dan jemput kawan2 yg jauh juga mcm aku ni ngeeeee

julietchun berkata...

stoberi atas kek yg tak tahan tu.
Selamat hari lahir Sarah.

tasekM berkata...

ko ada tak dlm gambor tu...?

:)


.

LotsOfLove-Pearls berkata...

Bro,
happy birthday in advance utk anak..

esok ar tu..

hehehehe..

ONE ZABA berkata...

CP...>>sambut la besday tahun ni kat atas ni.

Pn. Kartini...>>amennnn...

bonda cklah...>>semuanya dah selamat. terima kasih bonda.

Linda...>> abah kasi kasih sayang tiap hari.

GKSB...>>jgn sebut bab hadiah tu. sensitip...

jinggo...>> yg ke lapan....

zyma...>>tq untie....

YB...>>abah sambut besday sepuluh tahun sekali. lambat sikit rasa tua.

juliet...>>mai la rasa. ada sikit lagi ni.

TM...>> kalau aku ada dalam gambar tu sapa pulak nak ambik gambar. mesti la tak da.

LOL...esok baru ucap terima kasih la....

Ku Tak Sempurna berkata...

berapa kali ganda umur ayahanda dgn umur puterinya??

:P




selamat hari lahir maisarah

Mama Danish berkata...

Epi besday Maisarah...hehe arini kan??moga jd anak yg baik ekk

MSOM berkata...

Selamat Hari Lahir untuk Nur Maisarah...tata titi tutu...

Dwen, sampai hati kau tak jemput aku!

sonata anak kancil berkata...

selamat hari lahir semua yang terlibat!!! semoga sentiasa murah rezeki ko sekeluaga....ko tunggu aku tau!!!

Kamsiah berkata...

anak2 mmg seronok,teruja bila mak ayah buat besday parti utknya...

tp ada jugak...yg dah tua pun seronok sambut besday......huhu sedangkan usia makin hari makin pendek...

Bapak berkata...

Hepi birthday Nur Maisarah!

al-lavendari berkata...

hepi besday maisarah .. sentiasa dengar dan ikut nasihat bapa. Insyaallah selamat dunia akhirat.

noorlara berkata...

Selamat ulang tahun kelahiran Nur maisarah yg ke 8, wah dah nak jadi anak dare le...ibu bertuah ayahnye bahagia.

Semoga bertambah cerdik, sihat tubuhbadan dan murah rezeki sicomel manje!