Isnin, April 12

Untuk penghuni katil no. 2.....



Doa Untuk Sahabatku.....

Ya Allah... panjangkan lah umur sahabatku,kurniakanlah kesihatan yang baik padanya,terangilah hatinya dengan nur pancaran iman,tetapkanlah hatinya ,perluaskanlah rezekinya,dekatkanlah hatinya pada kebaikan dan jauhkan hatinya pada kejahatan ,

tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama , dunia dan akhirat.

Ya Allah....Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu.

Ya Allah...kurniakanlah sahabatku kesenangan,ketenangan kecemerlangan hidup di dunia dan akhirat kelak...Amin.


InsyaAllah amin....



semoga rakan-rakan di luar sana selamat semuanya.


ingatlah bahawa....


betapa empuk pun tilam di hospital tak seenak tilam di rumah.

28 ulasan:

Ain berkata...

moga sahabat en. one cepat sembuh.....

aminnn

al-lavendari berkata...

saya turut mengaminkan doa awak walau siapa pun sahabat awak itu.

kakchik berkata...

Moga Allah makbulkan doa one z. Amiin. Semoga sahabat one z di katil no.2 itu akan segera sembuh dari penyakitnya.

- jinggo - berkata...

syahdunya membaca harapan kawan kepada kawan..............

xiiinam berkata...

Terima kasih sahabat ku....






Tab.



Tab.



Tab.





Terharu.

zaijb berkata...

semoga dia cepat sembuh....
kawan yg baik akan sentiasa mendoakan kesejahteraan kawannya....



p/s: tido kat umah memang best... tapi bab time makan.. yg paling syok ada kat spital hehe macam2 ada pilih jee menu tue...

Che' Pit berkata...

Amin, amin, amin
doa kepada MIL CP..

dan juga kepada sesiapa yg berkenaan

Bapak berkata...

amin...

ONE ZABA berkata...

ain...
al-lavendari...
kakchik...
bapak...

semoga doa kalian dimakbulkan.

jinggo...>> doaku agar jodoh kalian kuat!!!

cklah...>> tab...tab...tab...cepat angkat kain di jemuran. hujan turun!!!

zaijb...>> sedap mana pun menu di spital, tetap tak tak sama makan di rumah bersama keluarga. walau cuma lauknya ikan bilis goreng.

che pit...>>borang nak jadi SIL dah isi ke belum!!!

julietchun berkata...

saya tolong lapkan airmata cklah :P

Ummi Humaira berkata...

salam OneZ..

doa yg paling baik adalah doa yg dipohon tanpa pengetahuan tuan empunya diri ..

mudah2an doa OneZ untuk sorang sahabat , salah satu doa yg terpilih dan dimaqbulkan Ilahi...ameen.

LiNda berkata...

Doa orang2 yang baik seperti awak , akan dimakbulkan .

ONE ZABA berkata...

juliet...>>sediakan baldi sama.

ummi...>>doaku untuk semua.

linda...>> aminnnnn!!!!

Yunus Badawi berkata...

saya akan sediakan baldi tu. Nak tolong lap takut pak zahan marah (mestilah dia marah hehehe).

Tidur di rumah bukan saja tilamnya lebih enak tapi yg sama2 di atas tilam tu yg buat tidur lebih seronok ngeh3x

Tirana berkata...

Ameen...moga Allah perkenankan do'a sahabat sejati...

ONE ZABA berkata...

YB...>> seronok ada makna tuuuu!!!

Tirana...>>amennnn!!!

tasekM berkata...

aminnnn......





.

ikan emas berkata...

aminnnn...

alhamdulillah,bangga dapat kawan macam ni.

kuina berkata...

sama2lah kita berdoa...

kucingorengemok berkata...

salam...
tumpang amin kan juga...

ONE ZABA berkata...

tasekM...>> kesiannnn cikgu ko tu!!!!

ikan emas...>>sesekali tak bagi ayat dengki kat dia tu.

kuina...>>doa untuk kuina sama. usah lagi.

kucingorengemok...>> ahlan wasahlan... semoga anda juga sihat sentiasa.

Daddy Cool berkata...

Moga yang sakit itu disembuhkan Allah...amin

One Zaba, lama tak jengah sini, semoga tuan rumah pun sihat2 yer!

Ticer Syah berkata...

wat hapen to ur fren?

semoga dia cepat sembuh..

eeeda berkata...

takut masuk hospital...

DrSinga berkata...

jenguk2 sikit sini boleh...
salam...
:)

arryani berkata...

semoga sahabatku kat Cameroon juga selamat..

Pas tu, semoga dimurahkan rezeki..

Diberi kekuatan..

Dan...

diramaikan zuriat (saja nk taip yg nih...)

ONE ZABA berkata...

daddy cool...>>makasihhhh...

ticer shsah...>> my pren keciciran...

eeeda...>> masuk sepital ok lagi. jgn masuk wad.

drsinga...>> wui, takutnya aku.

yan...>>doa yan telah dimakbulkan..alhamdulillah.

LotsOfLove-Pearls berkata...

Bro..

kalau kat rumah baring atas lantai pon boley..

kat hosp, even tilam ziana zain tu pun sangat menyakitkan..

tak nak sakit..

huhu..