Jumaat, April 16

Glamernya katak....



Lompat si katak lompat.....lompat,


Lompat la tinggi tinggi...tinggi tinggi.



Katak dah tak boleh lompat daaaa...



Katak pulak tengok orang lompat....



Lompat lompat party....


party besday ada.....


party tuperware ada....


macam macam la!!!!!

16 ulasan:

Tirana berkata...

Katak lompat-lompat tangkap lalat..
Orang lompat-lompat parti dapat habuan yang lumayan..ada habuah berbentuk rm, pangkat, nama, jawatan dll..

arryani berkata...

Nanti, kalo dorang dah letih...dorang berhenti la lompat tu...

kita tengokkan jek dulu...

Ke, ko pun nk lompat sama nih?? Jangan la malu2 kuceng nk ngaku..kihkihkih

Che' Pit berkata...

lompat katak lompat
lompat tinggi2
jangan silap lompat
akhir makan diri..

err no komen lah pasal politik.. karang ada lak org2 yg obses lak.. susah jadinya

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

politik pun macam katak ker....

ikan emas berkata...

lepas mac 2008 ni...
nama katak makin glamer kat msia ni..

sy tak pandai tipu..

Ku Tak Sempurna berkata...

bila agaknya katak nak berjalan?? smpi penat melompat kot...

:D

Acik berkata...

Salam..

lompat si katak lompat
lompat tinggi tinggi
makan di kopitiam
jumpa katak dalam mi...

al-lavendari berkata...

lompat si katak lompat
lompat tinggi tinggi
kalau salah lompat
masuk bawah lori !

LiNda berkata...

Gasak koranglah nak melompat !

azlanlin berkata...

Jalan si katak jalan.. mcm tak sedap la pulok..

Bior le dia melompat, melompat untuk terus ke depan.. hehehhe

xiiinam berkata...

Pat Pat Siku Lipat
Siapa Cepat Dia Dapat...



Eh...Err...keluar tajuk ke komen aku?

Catwoman berkata...

Kalau nak lompat dari parti timbang tara ke parti bulan penuh, boleh ke? Apa syarat2 nya??
Lalalalalala......

Dahhhhh, dahhhh.....aku ngarut je tu!!! Jom kita b`parti tapaware lagi syok!!! Masyukkkkk....makan free!!!

:)

Ain berkata...

saya tak suka katak.....

eiiiii... geliiiii....

lompat si katak lompat
lompat la tinggi tinggi
blah ko blah cepat
kang tak pasal2 patah kaki

tetiba berani nak pukul katak.....

n3 saya yang tension ngan katak

http://mama-danishsarah.blogspot.com/2009/06/katak-oh-katak.html

LotsOfLove-Pearls berkata...

Bro..
Hahaha..

katak o katak..

mengapa panggil hujan..

Ngeeeee

noorlara berkata...

macam ni kalu sukarle model nak cari makan, selain dari natural dan takyah nak diajar yg penting tak perlu ongkos y pak, hahaha

kucingorengemok berkata...

teringat pantun katak dalam ali setan ;)