Selasa, Mac 16

Seorang aku...

Aku terima awardnya TIRANA dengan tunaiiiii!!!!!!

  1. Thank & link the person that gave you the award....wokey!!!
  2. Pass this award onto 15 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastice . all of them are fantastice.
  3. Contact said Blogs and let them know they’ve won the award. everyday done.
  4. State 7 things about yourself. done!!!





7 perkara tentang diri saya...
  1. saya seorang yang pendiam apabila duk sorang sorang.
  2. tapi kalau mengigau boleh pulak cakap sorang s0rang
  3. payah jugak nak senyum sorang sorang
  4. tak suka makan sorang sorang. mesti cari kedai makan yang ada ramai orang.
  5. suka mandi sorang sorang. leceh la kalau ramai ramai.
  6. ada sorang isteri...cukup le tu.
  7. ada 4 orang anak pompuan belaka...tengah mikir cukup ke idak!!!



Selesai...

20 ulasan:

Che' Pit berkata...

err kalau duk sorang2 tapi mulut x berenti berccakap, sah ler ada ada wayar tercabut kat otak tu..

err apa kata tambah satu lagi.. hero lak ker..

Ain berkata...

salam en. one...

dapatkan boboy plak...hehehe...

kalau cakap sensorang tu alamatnya....something wrong somewhere...

Tirana berkata...

Datuk Dr Fazilah Kamsah suggest supaya mandi berjamaah..hehehe..

Ku Tak Sempurna berkata...

huiiiihhhh... suami contoh ni

.
.


tak mikir langsung nak tambah isteri

.
.



:D

zaijb berkata...

hahaha... tambah jangan tak tambah...he...

sonata anak kancil berkata...

aku masih berhutang!!! cian kat aku...

xiiinam berkata...

Ada lagi menurut pandangan ku....









Tapi tak sampai hati nak tulis....





:)

ONE ZABA berkata...

che pit...>> aku pulak... ko tu bila lagi!!!

ain...>> mungkin aku ni boboy melayu terakhir.

tirana...>> tak larat la..lepas mandi kena mandi lagi. kecuttt!!!

kts...>>tak kena lagi angin kus kus!!!

zaijb...>> ko tu je yang tak tambah tambah lagi. kami tunggu je jemputan.

sonata...>> jangan dibawak belayar hutang tu udah la.

cklah...>> udah dimintaknya 7 je. 7 je la yg aku tulis. aku boleh agak apa yg cklah nak tulis. aku tak kisah pong kalau cklah nak tulis.

xiiinam berkata...

Boleh agak.....






Oooo...kau perasan..eh tahu rupanya apa dalam fikiran ckLah...
CkLah nak tulis...kau hensem.
:)

ONE ZABA berkata...

chlah...>> aminnnn!!!

Che' Pit berkata...

ala sis ckLah saje je puji che one kat rumah ni.. kat rumah CP dia dengki, tambah ensem mcm MGR, ngeh ngeh ngeh

erk alamak, terjadi fire stone ler pulak..

ONE ZABA berkata...

che pit...>>bukan sahaja kelingking berkait tu. habis semua jari hantu ,jari manis , ibu jari..berkait belaka. telunjuk pun sama...wakakakaa!!!

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

salam...tak terpikir nak tambah 4 org anak lelaki plak ka....hehehehe

Yunus Badawi berkata...

betul ke ko suka mandi sorang2? Aku suka mandi berdua ngeh3x

ONE ZABA berkata...

alimaz...>> letih dah aku mikir tang tu. tapi tak jadi jadi. takat tu je kut.

YB...>> sorang sorang tu maksudnya sorang dengan sorang lagi la...heh..hehhh!!!

DUN Behrang 2020 berkata...

Bro...ko mmg ada gaya boboi melayu terakhir...

psstt...petuanya kurangkan makan stroberi tu...(kataku memandai)

kakyong berkata...

don't give up en one. Usaha tangga kejayaan...hehe..

ONE ZABA berkata...

dun...>> terakhir bukan bermaksud pupus la kan. nanti kau buat kelamai rasa stoberi pulak.

kakyong...>> letih dah aku ni naik turun tangga. tak jugak berjaya.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

pk nk tambah anak bleh..

jgn pk nk tambah isteri...

hehehe...

ONE ZABA berkata...

GKSB...>>angin kus kus tu belum melanda lagi.