Khamis, Mac 11

Potong kepala.....


Hari masuk hari ke 10 kuda besi aku ni duk dalam wad.
Balik dari Kuantan hari tu terus kena demam panas .
Suhu naik sampai maksimum.
Menyembur air keluar.
Mujur tak tersadai tengah jalan.
Sempat jugak sampai ke rumah.
.
.
.

Head sudah bakar la... kata doktor besi tu.
Mesti mau potong head... katanya lagi.
.
.
.
aku angguk kepala je la.
bermakna head aku pun kena potong jugak la tu
berapa pulak la tu !!!!!!
coti dah dekat ni.
ntah sempat balik kampung ke idak ni?????
ermmmm...alahai!!!!

33 ulasan:

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

hahahah dapat dah no kereta...

ONE ZABA berkata...

alimaz...>> boleh tikam tu!!!

LiNda berkata...

huwaaaaa...

'kopak' bulan neh !!!

ONE ZABA berkata...

linda...>> nak bukak kedai bandle la jawabnya. banyak baju seluar aku yang lama-lama boleh dijual. dapat cover separuh jadi la.

julietchun berkata...

korek tabung la :P

xiiinam berkata...

Head apa yang nak dipotong ni?

xiiinam berkata...

potong je......

xiiinam berkata...

potong je......

xiiinam berkata...

parang sabit aku ada....nak pinjam?







:)

ONE ZABA berkata...

juliet...>> tabung pun baru nak berangan nak buat.

cklah...>> alaa...head yang panjang panjang bulat tu. yang kerjanya turun naik tu.

cklah lagi...>> dah potong pun.

cklah lagi dan lagi...>> aikk...sekali potong udah la. potong banyak kali kang apa yang tinggal??

cklah lagi selagi laginya...>> erkkk...boleh ke piston dikerat ngan sabit parang tu. pakai pengetip kuku je yang boleh.

Teja berkata...

den dh koba... tuka kete baru yg muat 6 + 1, ekau bg mcm2 alasan.

errr, mcm penah ku lihat no. itew, tp di mana ya?

Tirana berkata...

Kalau kuda besi tu tak sempat baik demam, balik kampung naik bas or naik kereta api aje..

- jinggo - berkata...

kesian
beli aja kuda muda......ha

zaijb berkata...

kesian kete masuk ward... ada misi tak? hehe....

ONE ZABA berkata...

teja...>> ko nampat kat atas bukit ada katil kut.

tirana...>> duk rumah diam diam je la.

jinggo...>> kuda padi ok kut!!!

zaijb...>>ada... tapi misi tu jenis tak da IC. ada paspot je.

Che' Pit berkata...

uiks keter power masuk bengkel?

mmg power kuda besi tu, dah merasa naik sekali masa panjat gunung aritu..

eh silap, 2 kali.. masa g bekpes n balik bekpes.. kalau sekali je maknanya balik jalan kaki huhu..

MaizaC'Joe berkata...

boli len la... :)

ONE ZABA berkata...

che pit...>> tua dah kuda besi tu.

maiza...>> nanti ku fikirkan....

DUN Behrang 2020 berkata...

Lu jangan lisau meh...talak sampai libu-libu lor...latut-latut saje...

Ntah le...kata orang kalo kuda besi dah meragam tu ...sbb tuannya 'terniat' nk cari ganti...tu sbb demam memanjang...kira cam merajuk la tu!

ONE ZABA berkata...

dun...>>bukan nak cari ganti. nak tambah lagi satu. dah tak muat .

Yunus Badawi berkata...

masa kuda besi tu demam sikit2 ko main lanyak aje, kan dah demam teruk. Nasib bukan demam denggi ngeeee

ONE ZABA berkata...

YB...>> aku pulak yang naik demam ni. segala macam demam dah masuk ni. senggugut pun ada.

Shifu67 berkata...

aku dah naik keta merah ni hari tu...

ONE ZABA berkata...

shifu...>> mujur masa ko naik tu tak jadi apa apa. kalau tak...dengan ko sekali kena tolak kuda besi aku tu.

noorlara berkata...

Biasalah takkan nak sedap sedap jek tunggang kude besi tu, diapun nak berehat gaks. Sape le boleh reka kude kayu yg takkan rosak dan takyah guna minyak ngek!

ONE ZABA berkata...

noorlara...>> jangka hayat dah sampai gitu la. kuda plastik lagi ok kut.

arryani berkata...

Nmpknyeee, tak jalan jauh sangat la cuti2 nih..heheh

Pe pun, smpt lagi ni kalo cari ALONG...aagaga

arryani berkata...

Ko nak aku nyanyi lagu potong..potong tak One...??

Tapi, suara aku tak la sedap mana pun...

ONE ZABA berkata...

yan...>> mujur time ko masuk ni kereta aku dah siap. esok boleh le aku balik kampung.

yan lagi...>> tak payah la. hujan dah memang turun ni.

sonata anak kancil berkata...

la serupa la kita...kete ko masuk wad...aku pun masuk wad....sakit-sakit! aku konfem dok kat rumah aje le cuti 1 minggu ni..tak le ke mana2...

LotsOfLove-Pearls berkata...

CAX 6070..

Lawa no ar bro.
huhu..

nak tikam jap lagi..
kot2 mengena..
hehehe..

Merah uuuuu..

Batara Guru berkata...

angkat head! mau ratus2 gak tu! radiator sumbat kot!!

ONE ZABA berkata...

sonata...>> kereta masuk wad bermaksud tuan punya pun macam masuk wad jugak. patah kaki....rabak lebihnya.

LOL...>> kalau kena tikam tu...meh la sikit. dapat cover bayar repair tu pun ok la.

yus...>> ntah la..yang pastinya poket aku tak sumbat...bocor je...