Sabtu, Mac 27

Panas.....hot......


mari kita sama -sama sahut seruan selamat dunia...
.
.
.
.
.
.
EARTH HOUR CAMPAIGN
.
.
.
.
.
.
dunia semakin panas
.
.
.
.
.
.
.



17 ulasan:

ikan emas berkata...

.....panasnya...


kalau tak pasang aircorn tuuu lagi panas !!

DUN Behrang 2020 berkata...

Mmg panas...berpeluh tiap2 malam...tp khabarnya ko kena tag pasal panas gak...selamat menjawab gak...

Che' Pit berkata...

aduh gelap nya
sabar sekejap je lagi

Yunus Badawi berkata...

Hari ni panas giler. Entah berapa galen air aku dah minum tambahan sibuk menolong kerja kawin kat rumah jiran tu

eeeda berkata...

Panas.... mintak je masuk umah mesti pasang kipas... nak kuar baru blh tutup...

sI tEDI berkata...

huh! gambau x menahan!

Catwoman berkata...

Salam Cik One Z....

Errrkkkkkk, seluar kecik merah siapa tu?? Hihihihi....

:) (Malu laaaa.......)

xiiinam berkata...

Pergi gunung hari tu pun dah tak berapa rasa sejuknya...

Ku Tak Sempurna berkata...

bukti yg sgt nyata!!

.

.


hihihi

Kamsiah berkata...

hahaha..makin lama,makin moden...makin kecik la yea saiznya...

LiNda berkata...

hahahah...

gaya hidup yang simple dan ringkas !

sonata anak kancil berkata...

apa2 pun, aku suka yang 18th century tu....tutup aurat & lawa ade renda2....buat gi pasar pun boleh...senteng sikit....jadi tak kotor kena air ikan kat pasar

Ain berkata...

kita pakat duk dalam peti es tak nak ke??

baru la tak terasa bahang panasnya...

Ticer Syah berkata...

bill letrik naik lagi.. untung la TNB..hehe

kakyong berkata...

Orang sekarang makin maju...barang makin mahal. Tu agaknya seluar kat dalam tu makin lama makin kecik..jimat kos...lama2 esok terus tak payah pakai yang dalam tu. save bajet! hihihi..

kuina berkata...

kat sini sejuk.. hujan semalam

Shifu67 berkata...

nak tunggu gambar selepas 1990.. cam mana la agaknya.. maklum laa kann panassss