Jumaat, Februari 19

Tuka kaler....

Hawa di luar hangat pijar.

Dah sama macam hawa di bawah gunung sana.

Nak keluar rumah pun malas.

Boleh tukar kaler kulit kalau duk di luar.

Tak ada apa nak dibuat dalam baki cuti tiga hari ni.

Fikir punya fikir...

mengecat dalam rumah bagus jugak ni
.
.
.


22 ulasan:

xiiinam berkata...

Tulah....
Kami pergi Cameron semalam sebab nak tukar hawa...

Rupa-rupanya lebih kurang saja....malam je sejuk sikit! Cadang nak dua malam...tak jadi...

Kesan pemanasan global...

xiiinam berkata...

WEerrr...nasib baik kau tak ada.
Kalau ada laaaagi panas. He..he..



Kau kan selalu memanaskan aku!
Takut aku jumpa kau!

ONE ZABA berkata...

cklah...>>bukannya aku ni makan orang. sedap nyakat je.

- jinggo - berkata...

kalau kat gunung dah panas...apatah lagi kami kat sini.....

eeeda berkata...

Skrg musim dah tak menentu... bukan buah2an je tak ikut musim...

Dr.Araz berkata...

betui ka cat umah... kalu ada lebih kasi aku sikit... nak cat jugak dalam umah ni. hehehehehe...

Che' Pit berkata...

err CP cuti sebelum,

Che ONE selepas..

nasib baik tak sebelum sama2.. kalau x, x tersampuk penunggu

sonata anak kancil berkata...

kalau dah serupa hangatnya...baik aku duduk kat rumah aje le....bukak air-con kuat2 macam kat atas gunung gak sejuknya ! he3x....

ko nak tukar kaler apa? aku forever evergreennnnnn...............!
malas aku nak tukar2....tak kosa...
aku lebih suke antik2 gitu...biarlah orang nak kata ape...dan kata aku tak suke - tak suke la....

al-lavendari berkata...

awak dah keluar ke belum dari sudut tu ?

Kamsiah berkata...

org kat atas sana panas jugak ke....
kat kulim ni...huhu mcm kena panggang...saya tak kuar rumah dari kul 10 pg-6 ptg...

Mama Danish berkata...

Eh pe slhnye tuka kaler kulit??skali skala ok gak..hehe..

Tp mmg tolla one,cuaca skunk ni xmenentu..bo wat xsehat tau..pape pun jage diri hiasi peribadi...huhu

Yunus Badawi berkata...

Sejuk ke panas kita redha ajelah. Tapi aku kesian org yg duduk kat Gurun, Kedah. Mesti panas giler hehehe

Yunus Badawi berkata...

tak sakit mata ke pilih cat warna merah? ngeh3x

MaizaC'Joe berkata...

kat atas pun panas... feliks la.. kat sini memang panas sangat2.. lapisan ozon menipis.. kedah 36c...

Tirana berkata...

Kat atas gunung pun panas ke? baru bercadang nak panjat gunung untuk cari tempat sejuk..kena cancel la kalau macam tu..hehehe

arryani berkata...

len kali, bawak ekon la kalo kluar...tak la pns sgt...

Zyma Da` Catwoman berkata...

salam Cik One......

Sila guna payung cap umbrella ye...
Jgn la malu2 nak buka payung tu...
Ianya baik utk melindungi kesihatan & kecantikkan kulit kita ye.....

Sekian, terima kasih.

:)

LiNda berkata...

Dah berendam pun panas lagi keee?

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

tdo dlm peti ais la baru sejuk sket..

hazlin berkata...

biar rumah bertukar kaler, jgn org rumah..

LotsOfLove-Pearls berkata...

sungguh panas, panas sungguh..

duk umah lepak2, santai pown besh gak..

Papa-Itam berkata...

oneZ kat tanah tinggi pun panas jugak ke~~teringat 2 tahun lepas waktu ikut rombongan bebudak sekolah~~tak terdaya pak cik nak mandi pagi~~sejuk betul air paip kat sana.