Isnin, Februari 8

tepek....

Dengan besar hatinya aku tepek tanda ingatan daripada
SONATA

.
.
.
.
.
.

Ini pulak bukan la daripada SONATA ,
tetapi kasut idaman aku untuk raya pose nanti
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tengah pulun kumpul duit ni


33 ulasan:

kakchik berkata...

mula-mula kakchik turut senyum, tiba-tiba je jadi ternganga. terkejut badak tengok kasut tu, hahahha kelakar pun ada.

sonata anak kancil berkata...

ni spesis mana datang? buat malu company aje...malu la weh...gi tayang kaki ko tu....geli geman aku tengok...berbulu lagik!

xiiinam berkata...

Kesiannyaa.....

Kau nak kasut apa?

Order saja kat mana-mana kau nak..

Nanti ku bayar....

Sekian;
Dari Jutawan Segera.







(ha..ha)

sonata anak kancil berkata...

OneZ - ko pegi jumpa CkLah cepat2...dia tengah kayo tu....aku pakkai je kasut dah banyak...kalau tak mau aku nak mintak jugak! jadi aku beri peluang kat ko aje...

arryani berkata...

One...

mmndangkan aku bkn jutawan, aku dgn rendah hati ingin meminjamkan ko kasut tinggi aku ni ha...(kalo jutawan, aku dh belikan ko 17 pasang kasut)..

tak yah la ko pakai kasut yg buruk tu...

diri bulu roma aku nengoknyeee...

Ksut aku saiz 6...biasa la kaki org tinggi cam aku ni...kena la lebor sikit...

muat tak saiz 6???

ONE ZABA berkata...

kakchik...>> mujur tak jadi cucur badak!!!

sonata...>> meh la gentel buat tocang bulu kaki tu.

cklah...>> jutawan segera...lenyap pun segera. dapat selipar jepun pun kira ok dah.

soanat lagi...>>tak dan nak aku kecek. kayo sekejap je rupanya cklah tu.

ONE ZABA berkata...

yan...>>biarlah aku pakai kaki ayam je daripada pakai kasut tumit tinggi ko tu. terpeleot aku kang...

al-lavendari berkata...

kalau berkasut pun masih nampak macam "berkaki ayam" !

MaizaC'Joe berkata...

geli plak tengok kasut idaman tue.. err....

Dr.Araz berkata...

sanggup ka nak pakai kasut tu bang...

Yunus Badawi berkata...

aku ingat nak suruh ko sauk sepasang utk aku tapi bila aku tengok jari kelingking dia takde kuku, tak jadilah.

Aku pakai crocs buatan China ajelah raya ni hehehe

ONE ZABA berkata...

mezah...>> kasut kulit ayam tu....

maiza...>> bagus kasut tu. klau boring boring boleh la pintal bulu buat tocang.

Dr. araz...>> kalau kau sanggup pakai...ko pun beli sama tau.

YB...>>kelongking tu kena kapit kat rantai basikal. tu yg kontot je.

eeeda berkata...

kalau ada jual kat kedai kasut mcm nie... agak2 ada ke org nak beli...geli je nak pakai..

ONE ZABA berkata...

eeeda...>> ada dijual...dan ada orang jugak nak beli. aku pun teringin nak beli kalau jumpa. cuma gamak tak gamak je nak pakai. apatah lagi pakai pegi kenduri kawen.

Ku Tak Sempurna berkata...

oder utk ai sekali bang.
4 pasang tau........ tapi... errr taknak yg bulu-bulu...

hikhikhik


.
.

ONE ZABA berkata...

kts...>> bulu tu boleh dicukur.... rebonding ke... buat kernting ke!!!

Tirana berkata...

Amboi One..cantiknya kasut idaman untuk raya. Nanti kalau jumpa ada jual kat mana-mana..beli untuk saya satu..saiz lebihkurang sama dengan One kot..hehehe

ONE ZABA berkata...

tirana...>> beli tu boleh. tapi sanggup ke nanti cik abang tirana jalan sama . bimbang nanti jalan sebatu sorang.

Vee Violet berkata...

sweet je smiley tu untuk sonata...
tapi kasut tu ngeri lah pulak...
hihihi

ONE ZABA berkata...

vee...>>beli la..raya dah dekat ni.

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

hahahahahahha....gelak pecah perut.....nak jugak kasut nih....kekekkekekeke

Ain berkata...

tak tahan tengok kasut tue....

huhuhu..... geliiiii....

zaijb berkata...

ishhhh geli leee kasut tue... kalau kaki pompuan okey gak..hu....

LiNda berkata...

eeeiii... geliiii...

tak sukaa...

tak sukaaa...

julietchun berkata...

panjangnya jari kaki tuh.

ONE ZABA berkata...

alimaz...>>pakai kasut pecah perut..

pantun baru tu ...


Ain...>> apa nak geli pulak. bukannya nak dipeluk.

zaijb...>> nanti suruh bakal suami buat hantaran

linda...>>aku suka...suka..suka...

ONE ZABA berkata...

juliet...>> panjang ada makna tu!!! itu le ukurannya.

Zyma Da` Catwoman berkata...

Salam Cik One......

Uwaaaaaaaaaa, aku geli geleman la nengok kasut-kaki tu.

Owh,tidakkkkkkkkkkk.......uwekk, uwekk.

:0

ONE ZABA berkata...

zyma...>> apa daaa. bulu kaki tu buat geli geli telinga bagus tau.

Ain berkata...

rasa cam nak suruh jer sarah soletip bulu kaki orang neh....

ONE ZABA berkata...

ain...>> jangan la. tu je yang buat kasut tu lawa.

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

ish geli pulak tgk kaki kasut tu
eiiii
hahahahaha

Kamsiah berkata...

nak tempah 2 pasang....