Isnin, Februari 22

Panas di dunia...


Hari ni dah mula bekerja semula.
Tetapi tak perlu ke tempat kerja.
Seawal pagi sesudah subuh bertolak menuju Kuantan.
Merentasi hampir 500 km.
Wajib hadir meting jam 2 petang di ibu pejabat hingga lusa.
Sepanjang jalan panas terik.
Jam 1.20 dah tiba di Kuantan.
Sempat la berehat sekejap.
Di Kuantan ni lagi la panasnya.
Tepi laut pulak tu.
Habis meting, jalan-jalan tepi laut.
Kononnya sejuk sikit kut tepi laut.

Haruskah aku jadi memerang di sini!!!!

19 ulasan:

.: mama cute :. berkata...

Alaaa.. nak mandi laut tu sakap je la..shy-shy cat polak..kuikuikui..

samat kembali bekerja encik oneZ! :)

Ain berkata...

mandi jgn tak mandi....

kasi sejuk sket badan tue..hehehe...

Dr.Araz berkata...

aik... biasa tak berapa nak mandi... sejuk. hehehehe

LiNda berkata...

ermm... pastikan bawak pelampung !

Yunus Badawi berkata...

kalau ada yg pergi nyanyi kat karaoke malam ni, nanti tunggu ajelah hujan turun hehehe

Zyma Da` Catwoman berkata...

Salam Cik One Z.....

Musim panas cenggini, aku tak gemar mandi laut....
Aku rasa mandi kat rumah lagi best.......ada shower gituuuuu!!!

:)

sonata anak kancil berkata...

aku kena gi meeting petang esok 2.30 petang! alahai ape lah nak di meeting kan lagi ni....panazzzzz...!

ahmad humairi berkata...

harusss...bukannya haram.

dibenokann.

arryani berkata...

kalo ko nk jd memerang....

memerang nk jadi apa plak???

Takkan jadik kuda laut??aaagagaga

Pakai jek spek wane biru...cuba tgk..ada rasa sejuk tak..

- jinggo - berkata...

panas..
tido bolen ha..............ha

Tirana berkata...

Memang cuaca panas sekarang ni..Bil letrik sure meningkat nanti sebab asyik pasang aircon aje.

Che' Pit berkata...

erk memerang mcm kurang best jer..

jadi singa laut.. ok dak?

ikan emas berkata...

Cikgu,

rupanya masih ada yang ingat CH dalam negeri Perak..

org CH akan redah masuk negeri org sebelum sampai ke pusat negeri Phg sendiri..boleh mintak tol?

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

salam/....terjun ja mandi...

Ku Tak Sempurna berkata...

please please please... jgn jadi memerang...

klu ko jadi memerang, sape plak nak jadi ko

.
.

hikhikhik

julietchun berkata...

nak mandi laut pakaian harus muslimah okeh,hhahahhaaha.

xiiinam berkata...

Matilah semua ikan!

Mama Danish berkata...

mmgla kt cni cuaca panas sgt..turun kuantan ekk??hehe nape xtrjun mandi laut same??bes tu panas2 gni

ONE ZABA berkata...

mama cute...>>not shy shy cat la. but shy to the two three cat run!!!

ain...>> memang teringin. tapi lupa lak bawak seluar mandi.

dr.araz...>> itu kambing la.

linda...>> aikk, tak nampak ke pelampung semulajadi aku ni!!!

YB...>> aku nyanyi pun kira boleh dah panggil hujan.

zyma...>> betul tu. kat rumah lak boleh mandi arab.

sonata...>> meting berhemah. makan pun bercatu tau.

mairi...>> wajib pun boleh kut tu. membahang ni.

yan...>>tuka la. jadi duyung jantan la pulak.

jinggo...>> cadangnya gitu la. tapi segan lak kat roomate tu ha.

tirana...>> kena pindah kat khutub baru ok kut.

che pit...>> boleh la tu. jangan jadi lanun udah la.

ikan emas...>> jauh perjalanan tau. dari sini... masuk perak. masuk selangor. masuk perak semula. selangor balik. baru masuk pahang.

alimaz...>> tak jadi la. tak bawak keperluan mandi laut.

kts...>> meh la jadi memerang betina pulak.

juliet...>> dalam air bukan sesapa nak nampak pun.

cklah...>> bawak la tangguk. lepas kut lauk seminggu.

mama danish...>> hanya mampu rendam paras lutut je la. kempunan gayanya ni.