Rabu, Februari 10

ngeh...ngeh...ngehhhh

Pagi ni sambut kedatangan

Che' Pit... ngeh ... ngeh ... ngehhh...

Datang bercuti bersama rakan sekerjanya.

Sempat jugak la bawak gi sarapan...borak-borak.

Jalan-jalan sekitar MARDI.


52 ulasan:

arryani berkata...

Gagah tul aku tgk gambor najeeb ngan pak lah kat blakang tu......

Pas tu..pokok kat atas meja tu nmpk subur..ko bg baja apa eh??

p/s aku nk komen lain tak leh sebab aku tak kenal Che Pitt tu..

Tirana berkata...

Aduhai...asyik jadi penyambut tetamu aje la orang yang duduk atas gunung tu ye...hehehe..

Tanpa Nama berkata...

mcm kembar je tu... hehe

LiNda berkata...

wahhh... saya salute kat tuan rumah . Gaya duduk, ada style lah !!

Ain berkata...

murah rezeki tuan rumah kan kak linda....

dapat dua tetamu sekali harung....

zaijb berkata...

air ngan stoberi coklat tak kuar kan ke..hehe...

xiiinam berkata...

Menantu aku tu...



ngeh..ngeh..ngeh...

Vee Violet berkata...

Yang mane satu Che Pitt tue? :)

ikan emas berkata...

ChePitt mesti yang bercermin kan?

Jeles ,tak boleh jadi nie,
lain kali kalau IE naik, cikgu mesti layan tau!

Yunus Badawi berkata...

Patutlah Che'Pit punya blog senyap aje 2-3 hari ni. Tempat aku pun dia tak singgah tinggalkan komen. Ke gunung cari ko rupanya.

psst - sapa yg ko suruh jadi cameraman tu?

ONE ZABA berkata...

yan...>> tak yah buh baja... lepas makan nasik basuh je tangan dalam balang bunga tu.

tirana...>> sambut selagi boleh. tirana bila lak nak datang?

tanpa nama...>> buh la nama apa pun..aku tetap kenal ko sapa.

linda...>>gaya org kaya kaya tu. walaupun tak kaya.

ain...>> ko datang la sini bawak famili.

zaijb...>> tu la kalau dah tua tua ni. boleh lupa sediakan sevinier.

cklah...>> aku tunggu kad jemputan je.

vee...>> yg senyum manis tu la

ikan emas...>> jangan takat jeles je. mai la sini.

yb...>>cuti panjang dia tu. kalah org cina raya.

Ku Tak Sempurna berkata...

panas2 kat bawah ni, elok benarlaaa naik ke atas nun..

sonata anak kancil berkata...

cewah Che Pit....ko jumpa OneZ ye...patutle sunyi aje...Che Pit ngan OneZ ada iras2 kembar gitu ....betul tak OneZ? Betul tak Che Pit?
sebab kedua2nya aku dah jumpa - aku boleh cakap lah....sape2 yang tak pernah jumpa lagi....benar belaka kata2 ku ini...ngeh3x

ONE ZABA berkata...

kts...>>atas ni pun panas jugak.

ONE ZABA berkata...

sonata...>> wah, dah dua orang cakap kami ni serupa. tapi bukan kembar siam la. kembar vietnam kut.

LiNda berkata...

yeahh ... saya tahu ! saya tahu !

tang mana yang dikatakan kembar ?

ermmm... tang tottttt... !

hehehee sukaaaaa....

sonata anak kancil berkata...

Betul kan OneZ? ko perati betul2 kat Che Pit...sama!

pssttt....En S yang datang jumpa aku pagi tadi pun sama macam ko! tak salah aku teka pada asalnya! SUNGGUH!!!

sI tEDI berkata...

sejuk kat atas tu CP?

Tanpa Nama berkata...

saje aku singgah one, tanda aku igt ko dn cukupla ko sorang yg kenal aku.

kiut kwn ko tu ye. geram tgk pipi dia, hehe

ONE ZABA berkata...

linda...>> erkkk,tottt... tottt... totttt...blurppp!!!!


Sonata...>>dalam dunia ada 7 org serupa. masuk che pit tu dah 4 la. kena cari lagi 2 je.

sitedi...>>che pit kata sejuk. tapi kami rasa panas bangat ni. lain-lain kulit.

tanpa nama...>>len kali jangan lupa bawak IC.

xiiinam berkata...

OneZ;
Jangan cari....sebab, kalau dah jumpa yang ke tujuh...dua tiga Jumaat lagi...jalanlah yang mencari tu...




:)

ONE ZABA berkata...

cklah...>> langkau jumaat tu tak boleh ke. terus hari selasa.

Zyma Da` Catwoman berkata...

Salam Cik One Z.....

Amboi....t`susun rapi sungguh la opis ko,Cik One. Rajin sungguh la ko ngemasnye ye......

Huhuhuhu,Abg Jib Dan Atuk Lah pun ada gak dlm opis ko....???

:)

ONE ZABA berkata...

zyma...>>tu la rupa ofis sekangkang anak kera kami tu.

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

salam...hamboi najib dgn pak lah pun nak interframe....ngeh4

hazlin berkata...

5S?

DUN Behrang 2020 berkata...

Dah lain susun atur ofis tu ye...setahun berapa kali ubah bro...apsal masa aku datang aritu yg tudung merah tu takdak? Ngeh...ngeh..ngeh...

ONE ZABA berkata...

alimaz...>> adat pejabat kerajaan. kena la buh gambar itu.

hazlin...>> moh balik rayo kek gopeng...

ONE ZABA berkata...

dun...>>dah ko datang masa dia tak da. mai esok lak.

- jinggo - berkata...

ngeh2 ngeh...
menjejaki jinggo jumpa orang gunung

ONE ZABA berkata...

ngeh ngeh ngehhhh....

hari ni kena naik lagi tu. ada org kirim buah stoberi pulak katanya.

MaizaC'Joe berkata...

nanti maiza nak p sana jg la.. kot2 bleh dpt mkn strawbery free.. hihihi

ONE ZABA berkata...

maiza....>> kalau nak puas makan stoberi kena kawen ngan tokeh kebun stoberi tu la...hehhh...hehhh!!

Tanpa Nama berkata...

nk stoberi coklat... suap, hehe...

ONE ZABA berkata...

tanpa nama...>> ni satu lagi . kena bermadu la ngan maiza tu.

Mama Danish berkata...

Baguihla penyambut tetamu nih...gaya duduk pun ade klas gtuuu..caya laaaa

PPD berkata...

emmm... santai nampak.... keje keje

Tanpa Nama berkata...

aku tk kisah bermadu, janji dpt mkn stoberi suap... haha

MaizaC'Joe berkata...

tu lah.. problmnya.. tokeh strawberry tu cina.... haha!! alamak bermadu... huhuhu.... tak kuasa..

Che' Pit berkata...

hmm baru balik ptg tadi.. x dan nak hupdate.. hmm my future MIL sis CKlah, cgu sonata, YB, sis Linda, tunggu ek CP buat entry.. tak dan nak download lagi.. lagi byk gambar2 CP dgn kembar vietnam ni, ngeh ngeh ngeh..

ONE ZABA berkata...

mama danish...>>orang senang hati gitu la...

PPD...>> kerja la tu!!!

tanpa nama...>> pergi balik. ambik IC dulu.

maiza...>>tak pa...tokeh cina tu boleh potong punya. boleh masuk melayu punya.

che pit...>>kita tunggu siaran selanjutnya...

Tanpa Nama berkata...

aku pelarian, xde IC... klu ko sudi nk terima aku, xpe le... aku balik, huhu...

ONE ZABA berkata...

tanpa nama...>> elok elok pilih tongkang....

Tanpa Nama berkata...

pssttt, sblm aku naik tongkang ni aku nk bgtau... ade org tu kata... jejaka brdua dlm gamba tu, same je jendul dia, ekekeke... ops!

Tanpa Nama berkata...

tmbh sikit lg... klu nk tau sape yg ckp tu ko tanye zyma... hehe

ONE ZABA berkata...

tanpa nama...>> lambang IQ tinggi tu. disebabkan jentul tu la ko asyik ulang alik je kat sini... kan...kan..kannn!!!

kuina berkata...

aku nak g sedut angin sejuk tu gak.... tunggu....

ONE ZABA berkata...

kuina...>> straw jangan lupa bawak pulak!!!!

Tanpa Nama berkata...

ye la, tk perasan plak yg aku dh trulang-alik cni... tp bukan le sbb nk tgk jendul tu... hehe

samat brcuti one...

ONE ZABA berkata...

tanpa nama...>> kan den dah kobakan...samat hari raya la.

Kamsiah berkata...

kita naik gunung tu nanti..awak sambut jugak yea..:)

ONE ZABA berkata...

kamsiah...>> aku penunggu setia...