Khamis, Februari 4

Improper 2

Isteri Dera Suami 7 Tahun

Jika kisah isteri didera suami ia perkara biasa. Namun jika suami mendakwa dia menjadi mangsa dera isteri ia agak pelik.


Begitulah dakwaan seorang lelaki yang mahu dikenali sebagai Sham, 47, dari Selayang, Selangor yang memberitahu dia telah tujuh tahun menanggung nasib malang didera isteri berusia 43 tahun.

Bukan setakat itu, dua daripada tiga orang anaknya yang berusia 10 dan 16 juga didakwa turut mengikut perangai ibu mereka apabila bersubahat memukulnya jika si isteri naik angin...........





Tak rela diliwat lagi



Perbicaraan hari pertama kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim, 63, semalam mendedahkan bahawa Mohd. Saiful Bukhari Azlan, 25, berhenti kerja kerana tidak mahu diliwat lagi oleh Penasihat Parti Keadilan..........



Berhenti kerana tidak mahu diliwat lagi

KUALA LUMPUR 3 Feb. – Mohd. Saiful Bukhari Azlan memberitahu bahawa dia berhenti bekerja dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana tidak mahu diliwat lagi oleh Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.......


Bapa maut, abang koma ditikam

Lelaki dengar bisikan wanita mengamuk guna pisau serang keluarga

KUALA TERENGGANU: Seorang bapa mati ditikam anak sendiri, manakala anak sulungnya koma selepas ditikam dengan sebilah pisau di sebuah rumah di Kampung Duyung Wan Su, Pulau Duyung di sini, awal pagi semalam. ..........


Ibu curang halau anak


JOHOR BAHRU: Akibat kemaruk kerana digilai pelbagai jenis ‘jantan’, seorang ibu tergamak mengusir anak kandung sendiri yang datang ke tempat kerjanya untuk melepaskan rindu.

Malah, wanita anak tiga berusia 23 tahun dan masih bersuami itu kini tinggal bersama teman lelaki bukan Islam selepas dia hamil tiga bulan hasil hubungan sulit mereka......


Kehidupan sudah semakin pelik.........




Masihkah ada jalan nan lurus!!!!!!!!



27 ulasan:

sI tEDI berkata...

segalanya berkemungkinan.
Tapi hairan lah yg suami kena dera dgn isteri dan anak2 kecil tu. dia x melawan ke?

eh!! Gamabr terakhir tu cantik!

- jinggo - berkata...

dunia hari semakin tidak keharuan..bila akai sudah jauh dari kewarasan..........

pekena susu kambing lagi baik.

Zyma Da` Catwoman berkata...

Salam Cik One Z......

Itu yg aku tak suka baca paper Harian Metro dan Kosmo. Naik ngeri satu badan aku......

Mcm2 yg berlaku m`libatkan org kita.......aku pun tak faham kenapa manusia jadi cenggini.
Mcm hilang akal....

;)

azlina berkata...

SALAM ONE Z...
MEMANG DUNIA INI BETUL-BETUL DAH TERBALIK...MANUSIA SUKA MELAKUKAN SESUATU YG MELANGGAR HUKUM ALLAH DAN HUKUM ALAM.

lemangcute@chah berkata...

"Tunjukilah kami jalan yang lurus.."

Yunus Badawi berkata...

Salam One Z,
Inilah akibat gunakan 'otak' yg terletak di kepala lutut bukan di kepala yg di atas

MaizaC'Joe berkata...

Salam cgu one

dunia dah tunggang tebalik... semuanya pelik-pelik... macam tak nampak jalan ja.....

izman berkata...

dunia sudah nak kiamat barangkali

DUN Behrang 2020 berkata...

Kes somi kena dera tu pelik skit...dalam pada tu ada gak 3 anak...huhuhuhu!Gunakan la 'kekerasan' anda tu utk 'takluk dunia'...

Tirana berkata...

InsyaAllah masih ada yang lurus selagi kita berpegang kuat pada agama Islam.

ONE ZABA berkata...

si tedi...>>aku pun heran ngan sikap si suami tu. hilang terus kekerasannya.

jinggo...>> belasah roti canai kari kambng sama...

zyma...>> sejak kilang alat letrik brand AKAI bungkus...manusia pun hilang akai.

azlina....>> dunia mana boleh terbalik. bulat lagu tu juga.

lemang...>> jalan atas ni payah la nak lurus. kalau lurus...tak da ummppp la.

YB...>> kena kerat kaki atas paras lutut la kalau gitu. biar tak boleh pakai kepala lutut.

maiza....>> mesti tak bayar bil letrik tu. api kena potong. tu yg tak nampak jalan.

izman...>> itu sudah pasti.

dun...>>yang keras dah boleh nak mengeras kut tu.

tirana...>>mudah-mudahan...

sonata anak kancil berkata...

Masihkah ada jalan nan lurus?

ADA!!!
*
*
*
*
*
High-way......tapi bila guna jalan lurus ni - sila bayar tol ye....he3x aku dah pakai kad T & G

Ku Tak Sempurna berkata...

errrr... teringin nak berkenalan dgn isteri yg dera suami tu...

:)

ONE ZABA berkata...

sonata...>>highway pun ada bengkok bengkok jugak

kts...>> nak tuntut ilmu derhaka la tu.

ikan emas berkata...

oooo...
yang suami kena dera ko papar kat sini..
selama ini yang ntah berapa ramai isteri kena dera, fizikal, emosi ko buek tak apek ajo..

Haaaaa..ni akak nak bagi tau,
tolong habak kat lelaki-lelaki ni,
isteri tu anugerah tuhan tau !
Hargai dan jaga baik-baik!!!
Takut nanti gagap masa jawap kat kubur!

ONE ZABA berkata...

ikan emas...>> nanti aku habak kat semua lelaki. termasuk lelaki gagap.

LiNda berkata...

yup ! kehidupan semakin pelik .

manusia makin kijam ! kijam !

ONE ZABA berkata...

linda...>> manusia making kijang kijang....

.: mama cute :. berkata...

dunia dah tenat, sampai masanya kembalilah kita ke sana :)

ONE ZABA berkata...

mama cute...>> masa yg lepas tak kan kembali.

INDRA QIRANA berkata...

apa da punyer suami.... potong jer la he hee

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

hidup makin teruk..

serabut.....

tanda2 dunia akhir zaman

ONE ZABA berkata...

indra...>> masa kecik dulu tak potong kut!!

GKSB...>> usia pun semakin singkat.

Shifu67 berkata...

aku pun dah tak keruan ni... bertindan2 keje... ko duk pkg tak pe laa... duk goyang kaki je

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

salam....dayusnya sisuami...

Ain berkata...

dunia semakin ke penghujungnya....

macam2 benda yg tak sepatutnya berlaku saban hari....

ONE ZABA berkata...

shifu...>> tu la dulu dah duk PKG, ko pegi keluar pulak. tahun ni lagi la goyang kakinya.

alimaz...>> tau tau la mana silapnya.

ain...>> jadikan la ikhtibar