Ahad, Februari 28

Esok jangan lupa pakai name tag...



Tag daripada dr. araz

Ni tag nyer... jawab cash:


01. Makanan -
asal namanya makanan, aku balun je.

ni buat pencuci molot je....


02. Bahan Bacaan -
surat khabar
ikut masa
kalau time coti habis semua iklan dalam suratkhabar tu aku baca.



03. Rancangan TV -
National Geographic



04. Keperibadian -
Tak da la peribadi sangat.



05. Hobi -
Apa yang sedang dibuat pada sesuatu ketika itu adalah hobi.

ni bukan salah satu hobi aku tau!!!


06. Impian / Hajat dihati -
Bila la aku nak merasa pakai kereta besaq ni.

20 ulasan:

Yunus Badawi berkata...

Dari gambar2 ni aku dah boleh agak keperibadian ko walaupun ko cakap takde lah peribadi sgt hehehe

Ticer Syah berkata...

kakakaka.. tang orang utan tu tak ble blah..akkaka

arryani berkata...

persatuan org utan sedunia nk saman ko One...

Standby la dalam 2-3 juta!!aagaga

Mama Danish berkata...

haha...gmbr2 tu mggmbrkan peribadi tuan umahke???wakaka..ngerinye

tice lin berkata...

salam kembali... semacam jer n3 kali nie...

DUN Behrang 2020 berkata...

Aku percayakan ko...tu sekadar gambar hiasan je kan...kan...cuma nape gambar tu tergolong dalam 'kategori sama' je ye...ishhh...aku percayakan ko bro!

Che' Pit berkata...

hmm tak..
CP tahu gambar2 tu tak menggambarkan peribadi tuan rumah..
sbb tuan rumah jauh lebih ensem dari org utan tu..

Teja berkata...

dh masuk musim mengawan ni kot... hahaha!

Dr.Araz berkata...

kah..kah..kah.. ape2 pun... time kasih bang... kalu aku bukak entry bergambar dari hang... memang akau gelak... byk betul koleksi gambar...hehehehe

sonata anak kancil berkata...

aku belum jawab tag dari DrAraz ni...

aku tau la perangai ko yang nombor 2 tu....tak coti pun habis lunyai ko baca surat khabar tu...pakkai dah ade kerje..kalau tak - habis segala iklan keje dia mintak!

Ku Tak Sempurna berkata...

penyayang sungguh orang utan itu.....

.
.

:D
:D

Tirana berkata...

hahaha...suka tengok buah betik yang pakai bra..hehehe

LotsOfLove-Pearls berkata...

hahaha bro..
lawak ar..

betik tu menarik jek.
kahkah..

tasekM berkata...

aku tau. hobi ko mmg sama ngan org utan tu kan...? ko jgn buat2 tak ngaku bang.

hahaha...

:p


.

tunbegia berkata...

sungguh peribodi,

salamm,

xiiinam berkata...

Tiba-tiba aku jadi seram...



Lari....

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

hahahahhahaha...tak mampu nak kata pa...gambaq2 tu dah crita semuanya...kihkihkih...

kakyong berkata...

kakyong rasa mcm boleh guna la idea bungkus buah betik tu kat kampung nanti..hik3x

Kamsiah berkata...

aduiiii....nasib baik time buka blog ni,anak saya tak tgk..kang jenuh nak jawab,betik bersarung bra...and org utan tu...huhu 18 sx...

ONE ZABA berkata...

yb...>>ko jangan agap yang pelik pelik udah la. kasihan la kat aku ni.

ticer syah...>>ntah..tu yg terpikir nak bubuh.

yan...>> ready...pisang seladang.

mama danish...>> bukan aku la...huwaaa!!!!

tice lin...>> welcome back. tahniah dapat baby baru.

dun...>> ksorang jela yg percaya kat aku ni. teruskan kepercayaan itu.

che pit...>> itu je ko bandingkan aku ni...huh, kejam!!!

teja...>> itu tak kira musim dah. pantang cuit je.

dr.araz...>> ada banyak lagi ni.

sonata...>> paper cina pun aku baca habis kalau datang time lapang.

kts...>> aku pong....

tirana...>> jangan dibuang la lepas ni yg tak nak dipakai tu. derma kat ladang betik.

LOL...>> bukan sebarang peram tu.

TM...>> ko niiii...buat aku merah muka je!!!

tunbegia...>> bukan peribodi ku tau...

cklah...>>ko lari la. aku baling ngan betik tu kang.

alimaz...>>sekadar cerita dongeng.

kakyong...>> lagi mahal pembungkus tu..lagi cepat masaknya.

kamsiah...>>pendidikan awal....ahak!!