Rabu, Februari 17

Cotii....


coti seminggu...

macam-macam ada...

ada yang baru nak merisik..

ada yang dah nak meminang...

tak kurang kurang juga yang dah nak bertunang...

yang paling tak sabau tentu lah yang nak kawen...



kenyang makan menu kenduri je la...

nak ngeteh ngan eeeda pun tak dan.

len kali la kut.

19 ulasan:

Ain berkata...

kenduri sana sini kan...

masing-masing ambik peluang cuti panjang macam ni buat kenduri kendara sbb ramai sanak saudara yang ada....

- jinggo - berkata...

kenduri sana sini
saya ngeri tgk orang kenduri kahwin ni...........ha

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

selamat bercuti...

Tirana berkata...

Yang mati kerana minta cerai pun ada...hehehe

sonata anak kancil berkata...

macam2 ade...ko tak jumpa CkLah ke...dia ke gunung tu...! aku minggu depan ade gak jemputan....

eeeda berkata...

Sekarang pantang ada musim cuti je.. ada je lah jemputan... larat dgn tak larat je makan....

Dr.Araz berkata...

APA KHABAR ORG GUNUNG....

hazlin berkata...

syioknya kawin

zaijb berkata...

kenyang makan nasi minyak...

Yunus Badawi berkata...

bila cuti aje mulalah musim mengawan hehehe

DUN Behrang 2020 berkata...

Bagi can la kat dorang...kita yg dah lepas ni jgn dok berangan lebih2...takut ke lain pulak...

Zyma Da` Catwoman berkata...

Salam Cik One.......

Mari la kita b`ramai2 pegi makan kenduri........makan free tu!!!
Dapat telor nan sebijik lagi....
Wakakakakaka........

:)

p/s : Cehhhh, komen YB yg tak boleh blahhhhh......mengawan gituuuuu!!!! Muahahahaha....

Che' Pit berkata...

kawin atas gunung?
hmm cepat ler dapat org ke 3, ngeh ngeh ngeh

noorlara berkata...

hahahha onezaba, putaran hidup yang harus dilalui lantaran hambatan naluri, lepas kawen blehle cepat timang anak!

.: mama cute :. berkata...

samat makan kenduri la oneZ oit..

jinggo:
jgn takut pada perkahwinan..yang penting cara manusia yang handle perkawinan tu.. apa daa..

LiNda berkata...

Wahhh... makang free !

MaizaC'Joe berkata...

bestnya kenduri... meriah ja.. tapi sampai tak larat nak penuhi undangan dah... masa cuti tue la..

LotsOfLove-Pearls berkata...

Bro,
selamat kembali ke skolah lagi..

nak cuti panjang gak...

Kamsiah berkata...

tgk org kawen...tingat time kita jadi pengantin baru ,kan...kalau boleh bukan nak jadi raja sehari ja,tp raja setiap hari...