Jumaat, Februari 12

Coti.......

Mula esok cuti seminggu sempena Tahun Baru Cina.
Bermakna duk kampung seminggu la .
Rumah ni pun cuti jugak la.
Rehatkan jari



Berehat rehat di kampung.
Makan kenduri kawen mana yang ada.



Boleh la rehatkan pc seminggu ni.
Servis mana yang patut.


Kepada yang bergerak di jalan raya (termasuk diri aku sendiri)
berhati-hati selalu
jangan bawak kereta laju-laju
elakkan dapat sijil penghargaan



Pandu cermat dan selamat.....


selamat bercuti kepada yang bercuti
selamat bekerja kepada yang bekerja (termasuk suri rumah)
selamat semua hari kepada semua....

syioknya cotiiii!!!!

18 ulasan:

sonata anak kancil berkata...

selamat bercuti...selamat berkenduri...aku ke KL pulak esok

xiiinam berkata...

Selalu menyiksa ayam tawww!

Yunus Badawi berkata...

Petang tadi dah banyak aksiden di jalanraya. Menambahkan jam.

Berhati2 di jalanraya. Slmt bercoti.

kakchik berkata...

selamat berCOTI one z dan keluarga. kalau nak mandi sauna pun pakailah kain ya, bahaya nanti.

DUN Behrang 2020 berkata...

Selamat bercoti...balik gopenhagen ker?

eeeda berkata...

Selamat bercuti.... esok aku akan mula bergerak...One zaba, nanti jumpa kat bando.....

MaizaC'Joe berkata...

Selamat bercuti.. kat sini dah start cuti hr nie... bestnya cuti..

- jinggo - berkata...

selamat bercuti
saya akan ke JB.............

Zyma Da` Catwoman berkata...

Selamat b`cuti, Cik One.
Hati2 drive kete tu....
Jgn laju2 sgt....

:)

Tirana berkata...

Happy Holiday One...saya jugak yang tak cuti-cuti..

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

selamat bercoootiiiii...

ahmad humairi berkata...

salam,
tak penah coti....mati baru coti kat dunia nie...

hazlin berkata...

selamat bercuti

zaijb berkata...

selamat bercuti... saya selasa nie dah keje... huhu....

Kamsiah berkata...

cuti...gantung periuk belangga sbb byk kenduri...

Che' Pit berkata...

erk, coti dah nak habis.. dah coti seminggu awal.. tu yg naik gunung 2 kali, ngeh ngeh ngeh..

satgi nak ke kuantan lak..

arryani berkata...

Slmt coti One...

ko jgn nk buat riuh kt kg ko tu...

duduk jek diam2...

kang rimas org kt kg ko nnti..dah la sminggu duk sana..aagagaga

LiNda berkata...

Hahahaa

lawak arr ayam-ayam tuh !

Baek punyaaaaa rilek !