Rabu, Januari 20

Suka dan duka kehidupan...


Salam takziah daripada kami sekeluarga buat CM & CT
atas pemergian ayahanda tersayang mengadap ilahi.
Semoga rohnya dicucuri rahmatNya....al-fatihah.
.
.
.
.
.
.

Tahniah kepada pasangan Ujie dan abang misai dapat baby lelaki minggu lepas.
Moga kehidupan kalian bertambah ceria dan bahagia.
nama baby dah ada ke belum....
kalau tak da lagi..
bubuh je nama aku ni ha!!!

13 ulasan:

arryani berkata...

Dlm hidup mmg pnuh ngan warna..

Ain berkata...

takziah untuk keluarga kat siti...

dan

tahniah untuk yg dapat baby...

inilah lumrah kehidupan... semua percaturan telah DIA tetapkan...hidup hanya pinjaman kan..

dariNya kita datang... kepadaNya juga kita kembali...

LiNda berkata...

Betul..

Pergi takkan kembali..

Yang 'Kembali'teruskan hidup baru..

julietchun berkata...

doa kita mengiringi kesedihan dan kegembiraan mereka.

Yunus Badawi berkata...

takziah utk keluarga CT.

Utk Ujie dan abg misai kalau belum ada nama, letak aje nama aku ni. jgn guna nama ONE ZABA hehehe

(ayat nak potong trip)

eeeda berkata...

Takziah, atas pemergian org yg tersayang.

Tahniah,kerana mendapat cahaya mata.

Hidup nie setiap yg hidup akan mati...

sI tEDI berkata...

Takziah yg telah pergi dan tahniah pada yg dapat baby!

noorlara berkata...

hitam putih kehidupan yg pergi pasti kan berganti.

hamboi hamboi pindah umah baru ke hhahaha ngancam nampak onez

sonata anak kancil berkata...

Lumrah...

Yang pergi - pergi takkan kembali
Sudah ade penggantinya

Takziah untuk ahli keluarga CM & CT
Tahniah untuk Nan & Ujie.... ( cuba gabung nama YB + OneZ = ? )

LotsOfLove-Pearls berkata...

Takziah kepada CM & CT.
Semoga roh ayahanda di kalangan insan yang diredhaiNYA.

..dan Tahniah kepada Ujie dan abang Misai. Semoga berbahagia selamanya.

Mama Danish berkata...

Takziah pd keluarganya...tahniah wat pasangan yg dpt baby tuh

***One ble plak nk tmbh baby????

al-lavendari berkata...

bubuh nama awak, tak apa .. tapi jangan ikut macam muka awak kat profil tu.. hehe

Che' Pit berkata...

waa mesti baby ujie dgn abg misai makin menggalakkan niat che ONE utk berusaha keras utk menambah satu lagi makhluk Tuhan..

Berusahalah... Baik, ummph!!