Jumaat, Januari 22

Sehati semangkuk....

Dalam waktu bercinta sering kali kata sanggup "se" itu "se" ini diungkapkan
(bukan aku la).


Nak sehidup semati la
(sekarang ni banyak berlaku atas jalan raya)


Makan sepinggan la.
(kes kawen koperasi la ni...tak habis bayar hutang)


Tidur sebantal la.
(dah lena....kepala ntah ke mana...bantal ntah ke mana.)



Ke mana pergi pun setangan.
(kes jalan mesti nak pegang tangan la ni)


Tapi mesti tak ada yang sanggup nak ucapkan "sehajat" yang ini.....
.
.
.
.
.
.
.
.

sambil berborak dan bercumbuan....wakakakakaka!!!!
foto sumber daripada B'jue Corner

29 ulasan:

al-lavendari berkata...

ada ada jer ! sehati berdansa tak ada ke ?

Tirana berkata...

baru first time tengok toilet ada dua bowl..hehehe..

Kalau masuk berdua-duaan dalam ni.. tak jadi nak membuang..asyik buat kerja lain aje la..hahahaha..maklumla kan sama-sama seksi...

MaizaC'Joe berkata...

hahaha!!.... xleh nak fokus.. kalau asyik sembang ja....

- jinggo - berkata...

saya sedang membayangkan
saya toilet ada 2 orang macamana tu......

Che' Pit berkata...

alamak.. masa wangi leh ar "se" macam2 tu, tapi waktu membuang, kan busyuk, agak2 ada ke couple yg sanggup?

kalau ada gak, mmg betullah cinta itu buta dan buat kita hilang deria bau, ngeh ngeh ngeh..

eeeda berkata...

Kali pertama tengok nie.... tandas sehati sejiwa.... lalu ke nak melepas sama2?????... org yg buat nie mesti punya alasan sendiri...

arryani berkata...

Toilet kat mana tu???

Habaq mai sikit kat cheq...

Yunus Badawi berkata...

wakaka aku gelak guling2

Sanggup ke ko?

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

errr....

ini kes setaik ni...

hahaha...

zaijb berkata...

walau seminit tak ku lepas kan mu...
ha... dlm jamban pun macam tue..hehe...

julietchun berkata...

ni memang cinta habis kalo sanggup membuang sama2,kekekeke

JMR berkata...

hahahaha..rasa2 ada tak org yg sggup???????

cinta sejati beb

LiNda berkata...

wakakakaka

tak sanggup weeehhhhh !

Mama Danish berkata...

haha...xpenah nmpk sehati semangkuk gtu...wakaka lawaksssss

Teja berkata...

jom kita test, mcm best je tmpt ni... hehe

Teja berkata...

YB, ko jgn nk gelak guling²... nnt ko ketagih tmpt tu baru tau.. ekeke

sonata anak kancil berkata...

aku rasa ini satu inovasi....

jimat kos pembinaan...sesuai untuk orang mabuk.....
*
*
*
*
*
mabuk bercinta!
kononnya seme nak melakukan bersama2...

Shifu67 berkata...

siapa laaa punya idea ni...

Zyma Da` Catwoman berkata...

Salam Cik One Z......

Aku ingat aku ada masalah mata...
Cehhhhh, ada dua LOBANG dlm satu bilik daaaaaaa.......
T`bantut hajat aku.....

;)

ONE ZABA berkata...

lavendari...>> tengah berdansa pun boleh gaduh kalau terpijak kaki.

Tirana...>> aikkk...melepas pun pakai seksi ke!!!!

maiza...>> tengah melepas mana boleh cakap.

jinggo...>> masing-masing kira berapa ketul yg jatuh la...hehhh!!

che pit...>> kalau kawen dengan ratu dunia belum tentu lelaki tu sanggup berseuuokkk!!!

eeeda...bukan melapas sama-sama tu. tapi masing-masing punya. kes tak leh kongsi la ni.

yan...>>ala...ko cari semak je la.

yb...>>jangan sampai tergucil dalam seluar lak guling tu.

GKSB...>>sebusuk la...

zaijb...>> tekpaksa melepas gak..sakit perut!!!

juliet...>> termakan julap la tu.

JMR...>> ahlan wasahlan. aku pun tak sanggup. malu ahhh!!!

linda...>> cuba tanya hasben ko tu!!!

mama danish...>> sehati semangkuk tak da la. tapi hati masak kicap dalam mangkuk ada kut.

teja...>>ko sebelah..aku sebelah. yb tukang. yb tu biar dia terus guling nahan sakit perut.

sonata...>>bukan mabuk bercinta... tapi bercinta dengan orang mabuk.

shifu...>>aku tak campur....

zyma...>> ko buang kat sungai je la.

Kamsiah berkata...

masa bercinta...sentiasa se nyum...pas kawen...huhu nak se ngih pun susah...

Teja berkata...

tukang ape? tukang tgk ke... sah tntu dia guling² menahan... wakaka

ONE ZABA berkata...

kamsiah...>> gigi dah habis luruh kut tu.

teja...>> tukang tengok je la.

Yunus Badawi berkata...

One - kalau ko nak dgn teja kat jamban tu aku tak kisah.

Teja dah janji nak jumpa aku kat tempat yg lebih romantik hehehe

(mesti ko jeles guling2 pulak wakaka)

.: mama cute :. berkata...

bro one..rajin btoi menggodek gamba..ahhaha.. gud gud.. kalo bab ni..mmg den tak sehajat langsung.. kuikuikui

Zyma Da` Catwoman berkata...

Aku takmo buang dlm sungai..... nnti berlaku water pollution!!! Aku kan baik..... berhati perut.
Tak suka buat pencemaran air sungai.

Aku pun nak gelak guling2 lah mcm YB dan Teja. Mana aci diaorg je gelak guling2 sampai tergolek dog.

;)

Teja berkata...

kita nak detin kat mne YB? besh...

ONE ZABA berkata...

yb...>>terpaksa cuci jamban je la aku ni.

mama cute...>> kalau dah terpaksa..aku rasa pejam mata je la.

zyma...>> ko tu banyak tulang daripada daging. baik sikit nak guling-guling tu. patah riuk kang.

teja...>> awas...JAIS tengah operasi tu.

Teja berkata...

yg tu YB kena jawab, aku tk taw... ni seme idea dia, ekeke