Ahad, Januari 3

Sebelum mula bekerja....


Lama dah tak kumpul ramai-ramai gini. Walaupun tinggal berdekatan jarang sangat dapat kumpul borak-borak dan makan-makan. Pakat punya pakat maka semua setuju kumpul sorang sikit bbq. Kucing tu bukan salah satu menu nya yerk. Kucing tu tau dah mesti dapat tumpang seperut jugak. Tapi kalau buat perangi gak...mau kena panggang gak kucing tu kang. Harap jangan percaya.

Dr.Araz tuan punya rumah buluhlemang tunjuk skill goreng nasi.
Menu lain ayam dan ikan bakar.

Sambil-sambil mengisi perut dapat gak la berkongsi cerita tempat kerja masing-masing.
Yang pastinya kemeriahan tetap pada anak-anak.


16 ulasan:

Tirana berkata...

Amboi One..buat makan-makan tak bagitau.. Kalau tidak, boleh tumpang seperut macam kucing tu..hehehe

Shifu67 berkata...

aku nak tumpang berperut-perut boleh?

sI tEDI berkata...

amek bau jek

zaijb berkata...

best nyeee... tak jemput pun..he..

Yunus Badawi berkata...

aku pun nak tumpang berperut2 mcm Shifu. Tapi BBQ kucing aku tak mahu hehehe

me berkata...

aku nk jd kucen, leh numpang seperot.. hehe

Che' Pit berkata...

laa mana leh tinggal.. nak gak join shifu dgn YB tumpang berperut perut perut (sbb 3 org kan)..

dah2 pi tidoq, esok nak keje.. huwaa malasnya nak keje esok..

Dr.Araz berkata...

Dalam bebanyak makanan tu teman rase nasi goreng paling sedap... huhuhuhu...

eeeda berkata...

Meriahnya buat makan2....seronok dapat kumpul ramai2...

Zyma Saad berkata...

Salam Cik One Z......

Tadi masuk blog YB pun ada makan2 ....dtg sini jumpa ko pun ada makan2 lagi. Dah la jam hampir 4 PAGI BUTA nihhhh...kang aku pun nak pegi panggang kucing gak...eehh bukan kucing la, AYAM la!!!!

Dahhhh, aku nak selongkar peti es .....kot2 besok pagi boleh bakar ayam.

;)

MaizaC'Joe berkata...

tetiba lapo plak....

julietchun berkata...

makan2 sambil bergossip ler tuh,hahahaha

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

salam cikgu one,

selamat kembali ke sekolah hehe..

xiiinam berkata...

Juliet..
Betul...betul...





(nak belajar bagi komen dengki jugak! Boley?)


He..he..

noorlara berkata...

Semangat kejiranan harus dipupuk dari masa ke masa agar dapat mengikis sikap mementingkan diri sendiri disamping memperkuat ukhuwah sesama kita. Syabas Onezaba n d gengs

ONE ZABA berkata...

tirana...>> bukan tak nak bagitau. takut tak cukup je. memang tak cukup pun. licin kami belasah semua.

shifu...>> aku rasa tak dan la kat kau nak tumpang.

sitedi...>>itu la yang sewajarnya

zaijb...>> posmen cuti daaaa....

YB...>>ko sama je macam kucing tu...tak dan merasa apa pun.

me...>>nanti boleh aku letak atas perut!!!

che pit...>>ko bertiga main laga perut je la!!!

dr. araz...>>itu yang ada. cuba ada mi goreng mamak, mesti tak jalan nasi goreng tu..hehh..hehhh!!

eeeda...>> setahun sekali

zyma...>> ko jangan lupa cabut bulu tu dulu.

maiza...>> cuba tengok kat dapur tu. makan le apa yang boleh.

juliet...>>lelaki la lagi kuat bergosip. nasib baik aku sorang je kenal ko. kalau tak ko pun kena gosip gak.

GKSP...>>eh...lama dah aku tak ke sekolah. sekolah tu apa yerk!!!

cklah...>>takat ni ko tak digosipkan lagi la. selamat lagi tu.

noorlara...>> nanti kita buat kat pengkalan pulak yerk...