Ahad, Januari 24

mari salin kulit....

Raya dah dekat ni...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
macam-macam raya nak dirayakan ni.....
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.

ada sesapa nak order barangan kulit!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
hentikan beli barangan kulit.

32 ulasan:

kakchik berkata...

ingatkan apa la tadi... hihihi.

lawa jugak kulit baru blog one z

sI tEDI berkata...

eyerk. gelilah!

MaizaC'Joe berkata...

Ya Allah.. gelinya.... eerrr... mcm2 saiz.. sian ular tue... ingatkan apa la...

- jinggo - berkata...

selamat alam sekitar.
selamatkan comeron highland.....

Yunus Badawi berkata...

Ko pun nak ikut sambut raya yg akan datang ni jugak ke? raya cina ke thaipusam? hehehe

Cantik kulit baru rumah ko ni. Takde pakai kulit ular kan?

eeeda berkata...

Patut lah pupus habis binatang....

ikan emas berkata...

mana punya projek ni...
boleh buat lawatan n order banyak=banyak.
Biar pupus semua jenis 'ULAR' hitam kat Malaysia ni.

Che' Pit berkata...

erk thaipusam dgn CNY kali ni mungkin ramai yg tukar fesyen.. fesyen kulit ulor..

LiNda berkata...

" hentikan beli barangan kulit."

saya sokong ! Sokong ! Sokong !

(erkk.. pasni belanja saya makang !)

arryani berkata...

Aku teringin nk pkai beg kulit beruang..

Salahkah keinginan aku tu??

eriey berkata...

huhuhu geli laa..

Teja berkata...

salam tn umah, aku tumpang lalu je tk nk komen banyak²... nnt ade yg jeles... huhu!

Yunus Badawi berkata...

Teja - elok ko biasa2kan ke sini. Lain kali tak kekok ngeh3x

One - are you ready? ngeeee

ONE ZABA berkata...

kakchik...>> makasih...

sitedi...>> buat selimut pun ok tu.

maiza...>> cuba tengok beg tangan tu. kulis apa!!!

jinggo...>> selamatkan semua hari!!!

yb...>> kulit semut api ni.

eeeda...>> banyak lagi kat paya nun.

ikan emas...>> ular kuning banyak lagi.

che pit...>> lidah ular ada la.

linda...>> nanti aku belanja sup sawa..fuhhh!!!

yan...>> baik ko pakai kulit tenggiling.

eriey...>>masak tempoyak ok kut dagingnya.

teja...>>tak kan lalu je. singgah la. yb tanya dah tadi. aku rela je.
lebih-lebih pun tak pa.

yb...>>wui...ready sesangat ni. aku dah praktis kat tiang tepon.

julietchun berkata...

mcm plastik jer

zaijb berkata...

kesian ular tu huhu....

Teja berkata...

errr, masa ko praktis tu ade ambik gamba tk one?? teringin plak aku nk tgk, nk tau jugak camne gayanye... ekeke...

.: mama cute :. berkata...

barangan kulit mmg mahal.. huhu.. pity the animals..cuba buat kulit manusia polak..ada bran?

Zyma Da` Catwoman berkata...

Haiyaaaaaa, ini olang aaaaaa.
Wa manyak tekijut sama ini ular wooooo.
Wa sudah pitam sama itu mondok punya tikus lorrrrr.
Sikalang lu kasi wa pitam satu kali lagi aaaaaaaaaa....haiyaaaa.
Manyak kali pitam sgt tak bagus maaaaaa......

;)

ONE ZABA berkata...

juliet...>> cuba la ko lilit kat pinggang.

zaijb...>>kasihan lagi kat ko yg demam tu. jgn lupa tolan obat.

teja...>>tak dan la teja.tiang tu dah tumbang.

mama cute...>> kulit mangga ok kut. dah dekat nak musim ni.

zyma...>>titak apa punya...nanti ha, itu ulak makan itu tikut mondok.

Ain berkata...

huhuhu... geli nengoknya...

Teja berkata...

amboiii... smpai tumbang tiang tu ko kejekan... ganazzz

Yunus Badawi berkata...

aku pun praktis jugak. Dgn emak Adam rasanya lagi real jika dibandingkan dgn tiang tepon hehehe

DUN Behrang 2020 berkata...

lawo tu...kalo buat lapik meja boss cantik sesangat!

Ku Tak Sempurna berkata...

errrr.... kulit dah diambil.... badan tu buat apa??

errr... loya tekak...

ONE ZABA berkata...

ain...>>beg yh ain kepit hari-hari tu kulit apa!!!!

teja...>>tiang tu reput la.

yb...>>tiang tu sambil sambil je.

dun...>> buat selimut boss pun ok gak.

ONE ZABA berkata...

kts...>>isi buat sup la...nyummmm...nyummm...slurpppp!!!

Teja berkata...

reput??? ko tk kena selumbar??? ehehe...

Shifu67 berkata...

emmm.... meh kita siat2 kulit mamat yg duk perati ular tu

hazlin berkata...

cantik..

JMR berkata...

mesti mahal giler kulit nih kan...cantik gk nih...

noorlara berkata...

onezaba,
saya tak mampu nak beli barangan kulit mahal berdengkang, lagipun barangan tiruan pun cantik jugak