Khamis, Januari 28

Improper....

Bagaimanakah agaknya kalau lelaki
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
ikut saluran yang mana satu agaknya!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.


23 ulasan:

.: mama cute :. berkata...

bagaimana?
akhir zaman la tu..ekekke

gambar no 1 sungguh meloyakan..kuikuikui..bulu penuh..huhuhu

xiiinam berkata...

....memang nak kena pulas telinga ni!

Che' Pit berkata...

gambar ke dua lebih menarik.. kompius nak jalan mcm ner..

hmm ikut mana ek? scissors je kot, ngeh ngeh ngeh

azza_irah berkata...

hikkssss..
terbayang2....
waaaaaaaa...
sure satu hospital dgr sore dr labour room..hahaha..

MaizaC'Joe berkata...

hahaha.. Astaughfirullah'halazim.. geli plak tue...

sonata anak kancil berkata...

betul ke ni?

Yunus Badawi berkata...

Kalau masuk ikut belakang keluar pun ikut belakanglah hehehe

Apa punya soalanlah ko ni

Tirana berkata...

Ikut saluran 701 Channel AXN - channel astro yang paling ku suka..hehehe

imanshah berkata...

salam..huhu tak geli ke nurse tengok..haish

zaijb berkata...

kalau ada teringin nak tgk kat bilik bersalin... pastu nak ajor dia bagi susu ibu...opss silap susu bapak hahaha......

- jinggo - berkata...

ikut mana....
tengah fikir ni.............

arryani berkata...

Ko kenal ke laki tu...teringin aku nk intrvew dia...aagaga

Zyma Da` Catwoman berkata...

Salam Cik One Z....

Huhuhuhu, interesting!!!
Meh sini aku nak teropong. Ikut pintu mana baby comel tu keluar ye....jappp, aku nak teropong lebih dekat lagi.

Tetttttt.......cehh, mamat tu buat operation tukar alat dia la. Dah tak sama mcm yg Brad Pitt punye laaaa......sama mcm Angelina Jolie yg punye!!!!

Kahkahkahkah......

:)

hamzah@al-lavendari berkata...

saya pernah dengar perkataan ini "caesarean" .. boleh kot?

Gambar bawah tu, nasib baik dia orang tak main dam aji !

Ku Tak Sempurna berkata...

kasihan lelaki itu...


.
.

hikhikhik

ONE ZABA berkata...

mama cute...>> hang ni...tang bulu tu jugak hang nampak!!!

cklah...>> adoi...tolong!!!!

che pit...>> jalan yang tiada kesudahan....

azza...>> tak jerit pun tak patut...pecah pembuluh.

maiza...>> eleh....nanti la giliran ko tu!!

sonata...>> apa tak betul pulak. betoiiii la tu !!!

YB...>> berlumur la jawabnya baby tu nanti...yeakk...ucukkk!!!

Tirana...>> ku suka 615.

imanshah...>> alaa...nurse pun dah biasa belek-belek tu. kene belek pun biasa gak.

zaijb...>> kebuluran la jawabnya baby tu.

jinggo...>> ikut suka je la.

yan...>> orang tu tengah berpantang kat kampung. bini dia pun sama. dapat coti suami bersalin seminggu.

zyma...>>fuyoo... ko pernah tengok brad pit punya. khatan ke tak di tu!!!

mezah...>> kalau dam haji...boleh la pegi haji balik hari.

kts...>> kesihan pompuan sama. tak boleh coti 60 hari...hikhikhikkk!!

julietchun berkata...

lepas ni mesti dia takmau mengandung dah,ekekekeke.

hazlin berkata...

ikut ketiak kot? hehehe

LotsOfLove-Pearls berkata...

bro..
errr..
pun tertanya saluran maner..

hisss..

LiNda berkata...

kah kah kah...

takde saluran kot...

dah tukar channel !

ikan emas berkata...

Pompuan mana punye kerja ni samapai jantan tu jadi begitu !!!

ummi humaira berkata...

salam OneZ...

entah ler labu , lu pikiaq la sendiri ,
mak aiii kaum hawa boleh berehat ler kali nie , dah kaum adam ambil alih..

ONE ZABA berkata...

juliet...>> tobat seumur hidup tu.

hazlin...>> ketiak ada lobang ke!!!!

LOL...>>yang pastinya tak sama ngan pompuan la.

linda...>>ada....pembuluh namanya!!!

ikan emas...>>merogol atau dirogol!!!!

ummi...>>kaum hawa coti seminggu je la.