Khamis, Disember 17

Selamat tahun baru...

Funscrape.Com

Salam Ma'al Hijrah

17 ulasan:

Yunus Badawi berkata...

Jgn lupa berdoa akhir dan awal tahun petang ni. takut ramai yg sibuk tengok bola Msia lawan Vietnam masa tu hehehe

- jinggo - berkata...

petang ni agaknya
sapa yang menang....
saya - akan menangkan diri sendiri didoa akhir dan awal tahu...

LiNda berkata...

Salam Ma'al Hijrah ONE ..

eeeda berkata...

Slmt menyambut Ma'al Hijrah...
Smoga thn nie dpt penghijrahan yg lebih baik.

Tirana berkata...

Selamat Ma'al hijrah untuk One. Moga tahun yang akan datang ni bawa banyak kesedaran dan keinsafan kepada kita

sonata anak kancil berkata...

Yeaahhhh! aku sangat gembira kerana esok hari kelahiran aku kerajaan Malaysia beri cuti khas! jangan main2....hebat kan!

.: mama cute :. berkata...

Samat tahun baru bro! God bless u :)

Mama Danish berkata...

salam maal hijrah..yeehaa sok cuti

p/s: doa akhir+awal thn bace x?

MaizaC'Joe berkata...

salam

selamat menyambut maal hijrah.. smoga penghijrahan ke tahun baru membawa keberkatan.. mudah-mudahan....

-maiza-

hazlin berkata...

Salam,
Salam Maal Hijrah utk OneZ n keluarga...

Zyma Saad berkata...

Salam Cik One Z.......

Salam Maal Hijrah buat ko dan seluruh ahli keluarga.

;)

ikan emas berkata...

Salam Maal Hijrah !!

DUN Behrang 2020 berkata...

Salam Maal Hijrah bro!

eRiNsZ berkata...

salam hijrah..

noorlara berkata...

same 3 u, tapi takkan tak masuk blog sebelum tahun baru kot, nak rehat panjang ke onezaba!

arryani berkata...

thn ni...

azam aku nk cari mnnantu...

sudilah kiranye ko jadik besan aku..agagaga

Shifu67 berkata...

tengah duk fikir apa pulak azam aku tahun ni... errr... pakai azam tahun lepas.... tahun lepas... tahun lepas dan tahun2 lepas je la kot