Rabu, November 4

Layan tetamu lagi.....

Petang tadi terima kunjungan Azlanlin@Warna-warni kehidupan . Sebenarnya Azlanlin ni dah ada kat atas gunung ni sejak Isnin hari tu. Datang menghantar isterinya berkursus lamanweb di sini. Kena jadi pengasuh anak-anak la tu. Baru hari ni kami berpeluang bersua muka . Itupun sekejap je kerana mereka dah nak berangkat pulang. Hujan pun agak lebat. Cadang nak pekena roti canai pun terbantut. Dek asyik borak, terlupa pulak nak ajak ke rumah. Tak dapat nak kenalkan mem besar dengan mem besar. Tak pa...panjang umur , ada rezeki , datang lagi.


Sapa pulak nak datang lepas ni ...

angkat tangan tinggi-tinggi!!!!

17 ulasan:

LiNda berkata...

Wahhh...murah rezeki awak sekeluarga terima tetamu.



" Tak dapat nak kenalkan mem besar dengan mem besar."

Saya mem kecik .. boleh jumpa tak ??

hahaa

nik awin berkata...

waah..ni kena rancang cuti-cuti malaysia atas gunung pulak ni..nak mintak OneZ jadi tourist guide kat tmpat paling happening kat situ

Che' Pit berkata...

hmm yang takde mem mcm sy, mcm ne tu? ngeh ngeh ngeh.. teringin nak naik sana sbb 1st time naik masa tadika dulu2, ikut rombongan, haha.. pastu tak naik2 dah..

Shifu67 berkata...

aku nak angkat tangan ni.... tungguuuuuu

sI tEDI berkata...

he he he.. kena bg tau awal2 ek??? baru ada persedian kapet merah..

ekekekeek

sonata anak kancil berkata...

aku angkat tangan rendah aje...menunjukkan belum pasti....
( tahun depan mungkin!!! )-
....aku tau la,kalau blogger bertemu blogger....cerita blogger la tu!

Yunus Badawi berkata...

Aku angkat 2 belah tangan ni. Kalau ada rezeki dan ada masa cadang nak ke sana cuti sekolah ini. Tungguuuuuuuuu

xiiinam berkata...

kalau ckLah datang.....adakah kau akan terlupa nak ajak ke rumah juga.?

Tirana berkata...

Saya dah datang hari tu...One buat tak peduli aje...hehehe..datang dalam mimpi daaaaaa...

eRiNsZ berkata...

erin mau pegi... tapi takmo blan 11-12 nieh ujan wehh...

mau possing-posingg di taman ros pulak..huhh jiwang

azlanlin berkata...

Terima kasih kerana sudi menerima tetamu. Maaf, kerana tak dapat nak dok lama-lama. Masa makin suntuk. Rupa-rupanya, berpinau mata dan tangkap kepala semasa turun ke bawah gunung ikut jalan Tapah noooo... 'mabuk-mabuk' le tu kutt.. hehehe

Zyma Saad berkata...

Giliran aku pulak lepas ni,Cik One.
Sila sediakan makanan byk2 ye....
Aku pegi nak makan je....

Huhuhuhuhu.....
Insya Allah,jika ada rezeki, sampai la aku kat teratak ko nanti.
:)

cHeRyNa PiReS berkata...

bila agaknya sha nak menerima tetamu dari kalangan blogger pulak? ntahlah...masih berteka teki sehingga kini. malu pon ada;)

kuina berkata...

nanti sy datang...
sila bentangkan karpet merah sepanjang laluan...

sonata anak kancil berkata...

nanti ko buat ulasan lagi sape yang datang ke teratak ko....

Batara Guru berkata...

penat dah aku angkat tangan, tak nampak ker....cepat arr lenguh nih!

ONE ZABA berkata...

Linda...>>ko tu mem besar yang kecik.
lagi tinggi tarafnya. apalah sangat patik pacal hina ni.

nik awin...>>what happening!!!!

chepit...>> ko ikut tuan besar je la.

shifu...>> heppp...jatuh tangan. bulu ketiak panjang tu.

sitedi...>>kapet basah daaa...hujannnnn!!!

sonata...>> kalau ko tu. angkat kaki pun aku kira jadi je la.

cklah...>> tak kan ku lupa. nak sangat sakat ko depan-depan.

tirana...>>patutlah liur basi banyak meleleh malam tu.

erin...>>main hujan la best...macam filem malayalam

lanlin...>>datang lagi...jgn serik

zyma...>>tak habis makan jaga ko. aku tonyoh cili nanti

cheryna...>>mula-mula je malu. lepas tu tak hinggat dunia dah.

kuina...>>kat sini karpet hijau je ada. itu pun basah pulak

sonata...>> ada orang datang...ada la cerita.

yus...>> dah ko angkat tangan sambil menonggeng...mana nak nampak.