Sabtu, November 7

Layan orang jauh pulak...


Hari ni terima kunjungan rakan sekerja dan komunitinya dari PKG Endau , Johor seramai 40 orang . Lawatan penanda aras ke pejabat aku ni. Apa benda nak ditanda aras aku pun tak tahu. Tanda buku pun dah lama aku tak buat.

Yang penting tetamu harus dilayan dan dijamu dengan secukupnya agar terjalin satu hubungan yang akrab. hasilnya....ikan masin dan teh strawberi bertukar tangan. Lain masa kita berjumpa lagi.

24 ulasan:

cHeRyNa PiReS berkata...

seronoknya tetamu kalau dilayan begitu. rasa nak jadi tetamu anda jugak:)

sI tEDI berkata...

datang jauh dr selatan

eRiNsZ berkata...

vote encik baju belang ~~
stok teh zesta dah ada ker kat ateh gunung tu?
klo ada kami nk p borong...

sonata anak kancil berkata...

aku rasa ko dah mengalah artis tersohor ni.....tahniah la...bukan senang nak jadi macam ni! he3x semoga semakin murah rezeki ko....aku suke tengok ko hepi aje...

tu kat bawah rumah ko tepi pejabat ye..!

Zyma Saad berkata...

Nanti aku pegi rumah ko, layan aku bebaik ye.....huhuhuhu.

family ko sihat ke,Cik One??
Semoga semua sihat hendaknya. :)

Tirana berkata...

Asyik melayan tetamu aje ye...hehehe... Banyak dapat pahala tu.

Che' Pit berkata...

semalam g kulim, nampak signboard ke cameron highlands.. kalau x bawa penumpang, harus naik ke sana, ngeh ngeh ngeh.. x pe next time kalu ada rezeki

xiiinam berkata...

Juadah apa kau jamu mereka? Tengok gaya nyonya seluar merah tu makan...mesti sedap!

LiNda berkata...

Memang besh !!

Saya pun rasa gembira melihat semua orang bergembira .

lalalalaa

arryani berkata...

Ye la One..

aku sokong k Tirana...

asik ko jek layan org...

bila masa plak org layan ko nih!!!

Tk wat N3 pun..

DUN Behrang 2020 berkata...

Lawatan penanda aras?...Nak datang lagi la...aritu tak sempat nk tanda aras...jadi ke turun sungkai bro?

Batara Guru berkata...

Kedai Pak Ya jugak yang glemer!!!

noorlara berkata...

melayan tetamu itu wajib tapi layanan yg mereka terima tu kira amat istimewa apa nak lagi, makanan enak, persekitan nyaman dan bersih. Saling berkenal erat silaturrahim. Bila nak belanja lara lak..

miEz haNeM berkata...

tetamu... MEREKA MACAM AHLI KELUARGA GAK KAN:)

ikan emas berkata...

Lawatan penanda aras....nak halalkan prgm la tu!

nanti ikan emas naik gunung layan yer!

Mysunshine Gift Shop berkata...

salam,
Mari sertai Mysunshine Giveaway & RTAR Cloth Diaper Fund, dan anda berpeluang memangi salah satu 'Bento Box Set' ^_^. Bekal makanan comel utk anak anda. Utk menyertai Mysunshine giveaway & cloth diaper fund for RTAR, layari
http://www.mysunshine2u.blogspot.com/

Tujuan giveaway nie adalah utk memperkenalkan Rumah Titian Ashraful Rohaniah kepada masyarakat. Sambil membantu RTAR menjimatkan kos membeli lampin dispo. RTAR mempunyai 3 baby yg masih mengunakan diaper, Ariana 3 bulan, Danial 1 1/2 tahun & Nanda 2 tahun. http://rumahtar.blogspot.com

Shifu67 berkata...

bro... ko stanby stok teh strawbery tu... ahad ni aku naik gunung.... hehehe

lemangcute@chah berkata...

blogger yang paling ramai tetamu..:)

arsaili berkata...

salam....endau famous ikan masin ek..ikan masin apa yg sedap?

kirana berkata...

Kirana pong nak gi umah ko wat lawatan penanda aras! Nak tandakan periuk belanga ko yg sentiasa ade isi sedap2 tuh.

LotsOfLove-Pearls berkata...

best la pulak jadik tetamu Bro nie..
nak gak buah tangan tue..

kuina berkata...

tanda aras penting time ujan2 nie.. sukat banjir...

tp atas puncak tu tak ada banjir kot.. air melimpah ada kot..

ONE ZABA berkata...

sesapa yang nak datang tu sila bagitau awal-awal!!!!

bimbang nanti aku pulak yang bercuti kat kampung.

Tanpa Nama berkata...

[url=http://www.xbox360achievements.org/forum/member.php?u=259462]buy mexitil online[/url]