Ahad, November 29

Esok....



Masih lagi dalam suasana Aidiladha @ Raya Haji @ Raya Korban. Sana sini masih ada lagi yang berkorban. Berkongsi rezeki dengan yang lain. Asal nama raya je...pastinya rezeki melimpah ruah. Tak kurang juga yang terbuang-buang. Malaysia ni mewah la katakan.





Sekolah pun dah bercuti panjang. Sunyi sepi di sekolah sekarang. Bebudak tak payah nak bangun awal dah. Boleh tidur manjang. Boleh bangun lewat. Siang saja hari, boleh main sakan. Mak ayah ada yang lega dan tak kurang juga yang tak lega bab cuti sekolah ni. Ada yang suka kerana anak-anak boleh nolong di rumah. Tak payah nak susah-susah bangun awal subuh. Ada juga pening kepala mikir mana nak letak anak-anak waktu mak ayah bekerja. Hantar kampung la jawabnya. Duk ngan Tok.





Aku.......





esok kerja......waaaaaaaa!!!!!!!!!!

26 ulasan:

Che' Pit berkata...

huwaaa samalah kita keje esok.. student dah cuti.. assignment tak habis tanda lagi.. carry mark pun x kuar2 lagi.. sakit jiwa gak tanda assignment diorg, huhu.. sabar jelah

sonata anak kancil berkata...

aku ajak ko sekolah ko tak nak...best tau cuti ni! ( cuti dari tugas rasmi je - tp kat rumah aku dok edit takwim 2010 )--- esok aku nak terbang dah....

ummi humaira berkata...

salam OneZ..
anak2 dah perambat balik kampong , sunyi sepi , dah rindu lak ..
tak boleh jadi .....

Shifu67 berkata...

aku esok cuti... esok pun cuti... esok pun cuti.... hahaha

zaijb berkata...

waaahhhh... samalahh esok kena keje... dah lah tue semakin bertambah sibuk... huhuhu....

eeeda berkata...

Cuti ke tak cuti sama je.... program tetap penuh... cuma yg best tak ada sapo nak marah.... he he he..

Kamsiah berkata...

jgn kita yg terkorban..dah la yea..

- jinggo - berkata...

saya.
esok kem seterusnya
seminggu non-stop..........

julietchun berkata...

cuti lama2 pon bosan juge ye :D

kuina berkata...

keja itu ibadah gak...

so marilah kita bekerja...

Rozita berkata...

kem salam kat otomen tu ye..
cantik beskal dia... :P

Tirana berkata...

One..selamat bekerja.. Saya tengah berkira-kira samada nak panjat gunung atau pun tidak masa cuti sekolah ni..

sI tEDI berkata...

keghojer!!!

maiyah berkata...

hehe.. gmbar atas skali tu bleh tenggek belakang lak

anak sy dah gi ikut makciknya bercuti cuma sy kene le stay umah huhuuuu

ku tak sempurna berkata...

berkhidmat untuk bangsa dan negara
.
.
.
.
.



.
.
.


.
.
.


dan dunia..



:D

LiNda berkata...

ONE..

Tahniah ! tahniah !

sukalah semangat awak nak gi kerja.

FIRE !!!

Zyma Saad berkata...

Salam Cik One Z.....

Selamat m`jalankan tugas. Lakukannya dgn sebaik mungkin.

;)

FIRE! FIRE! FIRE! >> Otomen yg kata. Bukan aku kata. HUhuhuhu.

Sulamankasihabadi berkata...

selamat bekerja...huhuhu

LotsOfLove-Pearls berkata...

Bro,
semua picts lawak2 belaka..
kahkah..

*Nak pict ranger berbasikal gak..
hehe..

xiiinam berkata...

Aisey....
nak tak ambik cuti ckLah sikit..?
Nak?






He..he..he..

noorlara berkata...

anto umah tok bebodak tu takpe asalkan jgn anto kosong jek, uluq uluq le duit belanja makan anak-anak tu kan kan kan onezaba. Lara ni Alhamdulillah anak dah beso panjang...

MaizaC'Joe berkata...

sama.... esok start krj...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

esok kerja...

best kan? kan? kan?

=P

Dr.Araz berkata...

Huhuhauhahahahahaha... aku suka... aku suka... aku suka semua gambaq kat e3 ni bang.... muhuhahaha... mana dapat... Selamat bekerja... time nilah aku dapat melawat blog2 kawan... time cuti... he..he..

lemangcute@chah berkata...

hehehe.. i like the last one.. otromennnnn...

ONE ZABA berkata...

che pit...>> timbang kati je la bagi markah tu...ahakkk!!

sonata...>> aku ni nak sgt balik sekolah. tapi boss tak lepaskan..uhuuu!!

ummi...>>pegi perambat balik rumah semual

shifu...>>aku pun buat-buat coti la.

zaijb...>> dah tua ke aku ni!!!

eeeda...>> tak sama ngan kami ni. kerja ikut waktu ofis.

kamsiah...>>terkorban masa je la.

jinggo..>>itu lain...ada kerja ada gaji

juliet...>> tul tu. nanti keras lak taik mata. jenuh cungkil.

kuina...>> aku nak pegi kerja la ni.

rozita...>> otomen tu dah habis gas nak terbang

tirana...>> jangan nak berkira-kira. datang je terus.

si tedi...>> moh kiteeee!!!

maiyah....>>jadi jaga rumah la tu

kts...>>saya yang menurut perintah

linda...>> bukannya ada semangat nak kerja pun. tapi dah terpaksa.
fire ko balikkkk!!!

zyma...>>tiong...tionggg..tionnng... lampu kuasa otomen dah lemah.

ujie...>>selamat dah aku pergi kerja.

LOL...>> tahun depan otomen naik beca lak. ekonomi teruk.

cklah...>> tak pa la. cuti aku ada 14 hari lagi ni. saja simpan

noorlara...>>bela sendiri jugak yang puas

maiza...>> moh kita sama-sama pegi kerja

GKSB...>> tak best la. kerja sorang-sorang pulak tu. anak buah semua cuti.

dr.araz...>> pergi la lawat zoo sama.

lemang...>> otomen also like u.