Khamis, Oktober 8

Mai la pekena tom yam



Hari ni abang posmen bagi bungkusan yang datangnya
daripada Zyma @ LOVE IS SO BEAUTIFUL
duk kat Alok Setaq



Dalam bungkusan ada kotak.
Dalam kotak ada isi.


Tu dia haihhhhh!!!
Ada Tom Yam Premix ngan ki cen.
Siap ada nota sekali tu.

Terima kasih la Zyma atas ingatan tu. Kami amat berbesar hati menerimanya. Cadang-cadang hujung minggu ni terus nak masak Tom Yam. Mai la pekena tom yam ngan kami. Sesapa yang naik atas hujung minggu ni...mai la sekali no. Kita hirup kuah tom yam.

17 ulasan:

cHeRyNa PiReS berkata...

kak zyma anta tomyam ke! nieh yang tak menyempat gak nieh...baiknye kak zyma...

nanti tangkap gambo tomyam dah siap masak tau:)

noorlara berkata...

mai semangkok ke lara....tomyam dengan sayuran segar dari atas gunung memang sedap memang nikmat

LiNda berkata...

ekeke...
siap ada nota terakhir .

hazlin berkata...

rasa tomyam kat gunung tak sama dengan kat darat kot?
hehehe..

Yunus Badawi berkata...

Aku pun terima jugak semalam tapi isinya lain sikit. Itu tak penting - yg penting ingatan Zyma kpd kawan2 dan niat dia utk menyukakan hati kita.

Semalam baru saya tahu keadaan Zyma yg sebenarnya. Menitis air mata saya.

Kalau Zyma baca komen ini: I truly admire you as a person with this circumstances. We love you as a friend.

xiiinam berkata...

ckLah pun dapat tadi...bungkusan sama. Key Chain sama. Tapi....yang dalam kotak tu paste Rendang .....esok juga nak masak. Nak mintak lemang OneZ sikit!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

tomyam...

wah my feveret....

nk p pekena skali bleh...

sI tEDI berkata...

boleh main masak2 ni

sonata anak kancil berkata...

bila aku nak rasa tomyam ko ni! hujung minggu ni tak dapat la...next time noooo...

Pn Kartini berkata...

Salam

ehem!bertomyam yaa..mesti bestkan..:)

Zyma Saad berkata...

Cik One Z.....

Aku sygkan uols semua....
Ada yg aku kasik kurang, ada jugak yg aku kasik lebih. Tapi aku tetap akan kasik sesuatu secara b`terusan sbg tanda p`sahabatan hingga ke akhir nyawa aku tau.

To Yunus Badawi a.k.a YB:
Hidup dan mati e2 aku dah serahkan pd ALLAH s.w.t. Niat aku cuma satu....bagi hati aku kat uols semua tanpa ada rasa sebarang kebencian. Aku nak buat semua org happy. E2 je....

Che' Pit berkata...

waa tomyam tu.. my feveret.. hmm baru tadi dinner dgn tomyam kat bandar jerantut tu (saja jalan2 cari makan) hmm esok pagi nak balik kl dah..

Tirana berkata...

Saya dah dua kali dapat bungkusan dari Zyma...Kali kedua ni bungkusan dia lagi besar dari kali yang pertama...hehehe

Batara Guru berkata...

yang aku musykil....
apa kaitan tomyam ngan laptop tu!!! leh masak guna tu ker??

kuina berkata...

nak hantar mangkuk tingkat nie...

ONE ZABA berkata...

cHeRyNa...>> kalau teringat nanti aku publish la gambo tomyam tu. kalau dah licin baru teringat..sowi je la.

noorlara...>> apa kata naik sini pekena tomyam

Linda...>> bukan tomyam terakhir tauuuuuu!!!

Hazlin...>>tak sama...lain-lain dapur.

YB...>> betul tu.

cklah...>> meh la tuka-tuka menu.

GKSB...>>mai la...bawak pinggan sendiri tau.

sItEDI...>>makan pun main-main jugak la

sonata...>>aku tunggu....

Pn.Kartini...>> asal boleh dimakan..best je la

Zyma...>>kami sayang kamu juga.... moga sentiasa mendapat rahmat dan lindunganNya.

Che'Pit...>>tak belasah ikan patin masak tempoyak ke kat situ.

Tirana...>> jeles ni....

Yus...>>Ada la kaitannya. resepi tomyam ada kat dalam laptop tu.

kuina...>> tak sampai-sampai pun mangkuk tingkat tu.

Mama Danish berkata...

haa...dh masak tom yam tuh jangn lupe pos ke cni plak ye..nk gak mrase maskan dr en one kite nih..hehe