Sabtu, Oktober 31

Layan tetamu....

Hari ni terima kunjungan Cek Lala & Famili . Dapat jugak la melayan tetamu yang datang. Bawak gi makan tengah hari. Nak ajak makan tengah hari kat rumah tak sempat nak sedia. Dapat mesej daripada cek lala pun dah dekat jam 11 pagi. Makan kat kedai je la jawabnya. Jumpa pun dapat sekejap je. Tak dapat nak bawak jalan-jalan sekitar gunung ni sebab nak kena sambut rombongan 2 buah bas cikgu cikgi dari Port Dickson pulak.




Cek lala.....
maaf bebanyak la la sebab tak dapat nak bawak jalan sekitar gunung ni. Len kali datang lagi no. Datang tidoq sini tau. Boleh jalan puas-puas. Tapi bagitau awal-awal. Jangan datang mengejut macam tadi.

20 ulasan:

- jinggo - berkata...

ha..
agaknya : pencen nanti - boleh buat ' homestay '.....kemudahan untuk kawan2 nak naik atas gunung........

Zyma Saad berkata...

Cik One Z.....

Ya, aku setuju dgn Jinggo.
Ko buat la homestay supaya kitaorg ada tempat utk stay.
:)

sI tEDI berkata...

aduhai... kalau kenapa masa aku datang ari tu x de ko blanje makan2..
ekekekeekek..


oOooo.. aku dtg x bgtau.. he he he. sbb aku x tau ko duduk situ..

Tirana berkata...

Laaaa...saya naik gunung hari tu..terserempak dengan One tapi saya buat2 tak kenal aje sebab malu nak tegur..hehehe...

Bestari berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Che' Pit berkata...

sebut pasal gunung teringat 1 lagu masa BTN sekolah rendah dulu.. penyair dari gunung apa nama lagu tu

akulah penyair yg turun dari gunung
beratus tahun tlah ku dudk di situ
beratus ratus tahun...

hmm agaknye lagu tu le che ONE ni nyanyi masa nak turun gunung, ngeh ngeh ngeh..u

cHeRyNa PiReS berkata...

kalau kak zyma kata ada homestay kat situ...sha kejar situlah nak jumpa bloggers. macam best jek kalo ade homestay?

arryani berkata...

One...

aku kalau g situ..,

kalo nmpk ko jek..

aku main baling2 ngan stoberi..

Batara Guru berkata...

minggu depan aku lak nak naik kemeren...ko layan aku pulak arr!

xiiinam berkata...

Macam pernah duduk lah dekat meja dalam gambar di atas tu.....

sonata anak kancil berkata...

moga sentiasa murah rezeki ko OneZ...ko lah penanti setia di atas gunung tu...jangan tiba masa aku nak naik lagi ko tak 'hilang' ntah ke mana...

Kamsiah berkata...

cek lala..saya pernah jumpa sekali..dia datang umah...

nnt kalau pi cameron..saya cari 0nezaba,boleh..

.::CeK LaLa::. berkata...

hehhehhe.. mekasih cikgu one melanje mkn nasi ayam...
aritu cuma test power keta jerrr... hehehe.. len kali ai dtg bwk rombongan 2 bas jugak ehh...

ONE ZABA berkata...

jinggo...>> dah pencen nati jadi home alone je kut.

zyma...>>tak payah home stay. rumah aku pun boleh.

sitedi...>>mujur ko tak tau...selamat aku..hehhhhh!!

tirana...>>mujur tak sesat jalan.

che pit...>>aku nyanyi lagu can mali can je.

cheryna...>> memang best. boleh lepak-lepak selalu.

yan...>>aku baling balik dengan aiskrim stoberi. keras sikit.

yus...>> aku nak nyuruk belakang kumar la

cklah...>> aku tau la ko tu jawa. tak kan nak makan pun cari kedai jawa. tokeh kedai tu memang org jawa.

sonata...>> amin...!!!ko datang je la. aku hidang menu lain pulak la.

kamsiah...>> terima kasih sudi singgah. datang sini habak la.

cek lala...>> dua bas tak pa. jangan 88 orang.

eRiNsZ berkata...

hehehe dah bkali-kali naik tp x smpat jumpa lagi kan?

weoll slalu main bidan trjun jer..
hehehehe..

Shifu67 berkata...

ni dah nak masuk musim org daki gunung la ni...

insyaAllah cuti ni aku lalu ikut CH.... tungguuuuuuuuu

LotsOfLove-Pearls berkata...

LOL nak dtg boleh?
hehe..

boleh makan free..
hekhek

ONE ZABA berkata...

erin...>> jgnan terjun sungai udah la. sungai sini banyak batu je.

shifu...>> aku tungguuuuu!!!!!!

LOL...>> nak makan apa.....

kuina berkata...

sy tak kira klu sy g sana sy nak makan kat rmh ko.. klu tak sempat masak sama2 sediakan...

errrkkk bila nak sampai erkk sbb time aku hiking gunung tu ko turun ke tanah pamah.

ONE ZABA berkata...

Kuina...>> kita main masak-masak sekali.