Ahad, September 6

Matakuuuu....



Mata kanan ku bengkak la pulak. Kena ketumbit.

uhuuu....gatal...pedih...berair...

28 ulasan:

xiiinam berkata...

Kau ngintai ayam bertelur ke?
Orang dulu-dulu kata, itu penyebab ketumbit...

lillies berkata...

salam...
abg one ni ngintai sapela pulak bulan2 pose neh....
hehehe....
jaga2....hehehe....

sI tEDI berkata...

kenyit kenyit mata ;)

~Insan Biasa~ berkata...

mengendap lerrr tuuuuuu!!!

- jinggo - berkata...

comfirm
sekodeng sapa2 ni...

Yunus Badawi berkata...

Ko mengendap org mandi ke? Takkan posa2 pun buat kerja tu lagi? wakaka

larikkksss

chekgu BaniHassim berkata...

haaa...
apsal ketumbit??
tp kalau skodeng bende yg halal takpe kan??
hehe

Shifu67 berkata...

bukan ke yg jenis mata gini dah kena kurung dlm bulan pose ni... cam mana pulak boleh terlepas ni..... eiii

Miss Jaz berkata...

he,..he...1z,ala kecian..takpe..skit jer tue...2-3 hari baik la tuh.. g la jmpa doc...

Che' Pit berkata...

salam..

hmm tulah, masa kecik2 dulu segan teramat kalau kena ketumbit nak ke sekolah.. sbb tak tahan kena kutuk dgn member2, katanya ngendap anak dara.. tapi kalau pompuan yg kena? sbb ngendap anak bujang teruna ker?

Zyma Saad berkata...

Cik One Z......

Ermmmm ketumbit? Ngintai kucing buat project ekkkkk? Puasa niiiii.
Ngehhhh....3x.

**Petua org tua :
Amik bawang putih. Sapu sikit cecair bawang putih tu kat tempat yg ada ketumbit. Mmg la pedih sikit (sikit je)....tapi akan pulih.Insya Allah.

Tirana berkata...

hehehe...banyak sangat racun dekat mata tu kot...so proses nak keluarkan racun tu..terbitlah ketumbit..

arryani berkata...

Geli la wei, tengok botak mcm tu!!.

Siap ada mata plak tu!!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

pergi sek kompom cikgu kena kutuk ngendap ngan kengkawan kan??

alahai...

julietchun berkata...

buat baik berpada2, buat jahat jgn sekali,kekekeke

INTAN berkata...

tenyeh gn bwng putih kata org kan...

matahari berkata...

Salam tuan rumah...

Camni rupanye jin mata satau...buruk bebeno la plak ghupenye ye...

DUN Behrang 2020 berkata...

Ketumbit...bio betui bro...member satu opis ni kena minggu lepas...aku tanya dia kena apa...dia kata sbb tak abis ngintai....hahahah...dia yg kata...nukan akuuuu!

Marzalina berkata...

tak mau kata apa..cuma nak gelak jer hehehehehe

ujie berkata...

he3...kecian dia..

dugaan...

LotsOfLove-Pearls berkata...

Salam bro..
serious ku terkejut..

adedede..

Batara Guru berkata...

ha..ha....
sekoden yer????

kuina berkata...

jauh lg la dr mulut & perut...

ku tak sempurna berkata...

lain kali klu nak mengintai guna telinga eh :D

sonata anak kancil berkata...

aku harap ko tempah awal2 cermin mata hitam yang besar tu, macam Mosye Dayan agar dapat beraya....kalau tak , jangan harapla ko nak beraya.....selamat hari raya - maaf zahir batin....

noorlara berkata...

ALA BARU KENE DUGAAN SKIT DAH SEDEH, ADE ORANG TU BUTA, TAK GADUHPUN...HAHAHAHA JGN MARE BULAN RAMADHAN KANG BATAL POSE...TARUH UBATLAH ONEZABA OOI

etomyam berkata...

pandangan 360 darjah...

ONE ZABA berkata...

tak ada la tuduhan lain...asyik kata aku skodeng je. nak tau tak..aku sendiri pong tak tengok aku ni mandi..