Rabu, September 16

Kad raya....



Dah lama aku ni tak terima kad raya secara siaran langsung. Bermakna dah lama jugak la abang posmen tak singgah rumah aku hantar kad raya. Saban tahun dapat ucapan raya melalui sms je. Aku pun sama jugak... antar ucapan raya pakai sms je. Banyak la kedai yang jual kad raya dah gulung tikar sebab aku tak beli kad raya. Baru tahun ni aku terima semula kad raya. Macam tak caya je ada orang nak hantar kad raya kat aku ni ha. Kiriman Sonata @ asam garam kehidupan. Kena gantung kat ranting pokok ni...walau sekeping ni je.
Terima kasih Sonata...samat hari raye!!!!!


Kat bawah ni pulak koleksi kad raya maya yang aku kutip kat rumah kengkawan. Ini pun antara penyebab tokeh kad raya gulung tikar....
muahahahahaha!!!



SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI



Anjunglara


'Create
Suatu Perjalanan

Love is So Beautiful

Harap-harap tak ada yang aku tertinggal atau terlepas pandang.

Terima kasih lidah buaya,
Selamat Hari Raya.....

Anak Khir baling tin,
Maaf zahir dan batin....

17 ulasan:

Batara Guru berkata...

dua tiga kucing berlari...
kad maya banyak, tokey2 gigit jari....
print ler tampal kat dinding...

kuina berkata...

nie bila nak turun bukit nie?
hati2 memandu..

kakchik berkata...

selamat hari raya one z. terima kasih ya dah terima kad kakchik.

julietchun berkata...

skang ni kalo dpt kad raya rasa hepi sgt sbb bkn sng org nak bagi.

ummi humaira berkata...

time kasih OneZ kerna sudi tampal kad raya ummi di umah OneZ , selamat berhari raya .. jgn lupa baca doa sebelum memandu..

INTAN berkata...

selamat ari raya bro...raya mana taun ni

Pn Kartini berkata...

Salam..
Alhamdulillah..byk terima kad..tandanya anda disenangi ramai teman..:):)...Uniknya ikt persahabatan..biarpun di alam maya...:)

LiNda berkata...

salam One..

wahh.. suka.
saya tumpang suka awak dpt banyak kad..
walopun takde kad dari saya or utk saya,
Tak kisah punnnn...
Sebab ucapan saya dari hati ..
awak dah terima kann..kann...

ONE ZABA berkata...

yus...>> aku nak gantung laptop ngan h/phone kat dinding.

kuina...>> jumaat petang baru turun gunung. terima kasih atas ingatan.

kakchik...>> selamat hari raya jugak buat kakchik& keluarga.

juliet...>> hepi terima je. sendiri pulak malas nak hantar. ada patut kaaaa!!

ummi...>>selamat hari buat ummi sekeluarga. doakan kami sama.

intan...>> raya kat jerantut tahun ni. ikut gilirannnnn!!!

Pn. Kartini...>> tak nak bagi kad sama ka...ahakkk!!!

ONE ZABA berkata...

Linda...>> sama la aku pong...ucap dalam hati jugak. hati ko tu aku dah masak kicap buat buka nanti.

LotsOfLove-Pearls berkata...

wah Bro..
banyaknya kad..

selamat hari raya dariku LOL.

hehe.

Basuh Baju berkata...

nak kad dua tiga..bukan utk berlari..

selamat hari hari..hehe

raya lambat lagi..

Shifu67 berkata...

selamat hari raya...

selamat mengantung kad raya....

ONE ZABA berkata...

LOL...>> dariku untuk mu...selamat cuti raya 1 malaysia.

Basuh baju...>> baru ku teringat baju raya belum dibasuh lagi. wah, baguih jugak nama ko tu.

shifu...>> selamat hari raya diperantauan. gantung periuk seminggu

Zyma Saad berkata...

Salam Cik One Z.....

Wahhhhh,byknya KAD RAYA.
Semoga selamat pulang ke kampung utk beraya.

sonata anak kancil berkata...

semoga sekeping kad pengganti diri...terkontang kanting la kad tu melayang2 ditiup angin lalu bila ko gantung diranting pokok kad raya...bila terpandang kad itu ....ehmmm....sure ko ingat kat aku!!!
( sib baik cap nama tak jelas )

~0~ berkata...

wah,,,,meriahnya...bnyak kad dapat..