Rabu, September 16

Dam dam dummm....



Assalamu'alaikum wbt buat semua teman,
pintu Ramadhan hampir tertutup,
pintu Syawal bakal dibuka,
sempena kedatangan Syawal yang tidak lama lagi,
saya mengambil kesempatan ini,
memohon ampun dan maaf andai ada kesilapan tanpa disedari,...
bagi yang sedang teruji...
tabahkan hati
kepada mereka yang menguji..
lepaskan dendam disanubari....
kepada yang tiada,
kita doakan sebelum kita juga dijemput pergi..
Syawal nanti,
dalam kita bergembira,
mari kita kenangkan juga mereka yang tidak
berupaya menikmati keseronokkan yang kita rasai..
buat yang bakal berjalan jauh..
rancang perjalanan anda sebaik mungkin
kerana anda membawa org yang tersayang
untuk bertemu mereka yg disayang..
semoga selamat pergi dan selamat kembali..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Jumaat petang .....

21 ulasan:

Che' Pit berkata...

selamat hari raya aidlfitri buat che one sekeluarga..

maaf zahir batin..

Batara Guru berkata...

selamat hari raya aidilfitri buat oneZ dan pastikan raya itu selamat bagi raya tahun depan plak...

xiiinam berkata...

Assalamualaikum cikgu...

Saya juga...maafkan saya kalau selama ini terlebih gurau dan terkasar coretan lewat alam maya....


Maaf Zahir Batin....



KEBABOM!!!!

He..he..apa kelas main mercun....meriam tanahlah power!! Biar bergegar Gunung Brinchangs...

Errr...maaf zahir batin..

Tirana berkata...

Selamat hari raya, One... Maaf zahir dan batin. Bila One nak turun dari atas gunung dan balik ke kampung?

hazlin berkata...

OneZ,
Mata kadang salah melihat.
Mulut kadang salah berucap.
Hati kadang salah menduga.
Maafkan segala kekhilafan.

Selamat Hari Raya Aidil Fitri
Mohon maaf zahir dan batin.

p/s : singgahla rumah mak d gopeng.. sebelah masjid je..

~Insan Biasa~ berkata...

Selamat Hari Raya yea cgu one...
Ampun Maaf kalau kita selalu susahkan hati cgu one....ahakss....
Senang2 meh la singgah Klang...:-)

- jinggo - berkata...

cgu one...
terima kasih kerana sokongan selama ni....
maaf zahir dan batin

Yunus Badawi berkata...

Selamat hari raya utk ko jugak.

marilah kita sama2 bermaaf2an. Semoga bergembira di hari mulia itu nanti.

julietchun berkata...

kalo makan stoberi coklat jgn lupa saya di sini,hahhhha.
Slmt hari raya :D

ujie berkata...

salam...
selamat hari raya..
minta ampun kalau adaa salah silap.

sampaikan salam pada family..

nak duit raye!!!!

Marzalina berkata...

selamat hari raya cikgu one..maaf zahir dan batin.

Dr.Araz berkata...

sALAM... maaf bebanyak bang sekiranya ada ape2 yang tersilap terkurang... selmat hari raya minal aidil wal faiizin... he..hee....

arryani berkata...

One...

aku mintak maap la bebanyak ngan ko nih...sob...sob...(buat2 nanges)..

aku bnyk nyakat ko...

kalo ada yg terguris tu...maap kan jek aku eh..

sob...sob..(makin kuat nih, nanges yg dibuat2)

Baik2 kat jalan raya...

Papa-Itam berkata...

salam one...papa & umie ingin mengambil kesempatan mengucapkan selamat hari raya dan memohon kemaafan jika sepanjang perkenalan kita ada yang membuat hati disana tersinggung...
terima kasih banyak2 kerana ada disaat kami memerlukan sahabat....
memandu berhati2 waktu balik kampung ni ...kim salam kat mem ya...

tasikmerah berkata...

selamat hari raya bro. maaf zahir batin.

Shifu67 berkata...

Selamat Hari Raya.... jom makan tart nanas...

kuina berkata...

tuan rumah dah turun bukit...

nak main meriam buluh kat sini lah

debom debom debom...

noorlara berkata...

dalam bergembira jgn lupa yg kurang bernasib baik, perancangan amat penting untuk pastikan agenda sambutan berjalan lancar dan tidak terlebih belanja nanti sendiri yg siksa.

masih beraya sakan nampak!

Zyma Saad berkata...

Cik One Z.....

udah...udah le berghaye tu.

Kenyang tak makan ketupat dan rendang? Lepas ni kene diet.... keep fit.

Huhuhuhu..... :)

DaliaLiyana berkata...

camat hari raye...
bila nak wat open hse?
hehhee...

Tirana berkata...

One, belum terlambat kot nak ucapkan selamat hari raya, maafkan jika ada salah dan silap. Terimakasih kerana selalu menjenguk ke blog saya.