Khamis, Ogos 27

Meh kongsi menu...

salam ramadhan al-mubarak...dah nak 6 hari kita berpuasa.

SAIDINA ALI K.W

"Apabila sesuatu engkau senangi itu tidak terjadi ,maka senangilah apa yang terjadi" kerana itulah serta redha seorang hamba terhadap ketentuan Nya tanda sabar.


...pedih perut!!!!


kami punya menu jap lagi...

ayam masak merah, ikan masin kailan, rendang daging, ayam goreng popcorn

serta kuih muih....nyummm...nyummmm!!!!


Korang cadang nak masak/beli apa untuk buka pose hari ni?????

16 ulasan:

DUN Behrang 2020 berkata...

Salam bro...

Teman cdg petang ni nak cari gado2 ngan ayo jambu batu asamboi je la...tu cadang je...entah apa lagi yg aku beli kang tak tahu le...kekadang napsu terbabas gak bro!

<< s| tED| >> berkata...

mihun sup.. tapi nasi itu wajib untuk keluarga..

adeh... baru sampai tengah hari ini!!

petang aku lak wat entry ni.. ekekeke

LiNda berkata...

owh..hari ini saya buat lengkong merah 1 loyang.

Masuk dalam esbok, pastukann... petang kang dah sejuk. fuhh ! sedap tau.. nyaman jekk tekak.

INTAN berkata...

time2 camni mmg pedih perut...
xde apa2 cadangan lagik nk bbuka apa...

- jinggo - berkata...

saya semalam beli meehoon seringgit.
sedap
hari ini nak beli 5 ringgit.....

itu aja kut.

lillies berkata...

salam.....
ape kate murtabak dengan roti john...sedap tu...

kuina berkata...

nasi dagang....

LotsOfLove-Pearls berkata...

kepingin nasi goreng kampung..

tetiba..

hehe..

selamat berpuasa kari ke - 6, utk bro dan keluarga..

julietchun berkata...

kuih udang,kuih udang,kuih udang.

sonata anak kancil berkata...

cadangnya nak buat bergedil daging + sup ayam sikit + veget.puff + nasi goreng ( setiap hari ada nasi goreng - sebab nasi sahur tak habis - bukan banyak benor - adalah semangkok kecik! jgn tidak - buat ....tu pun tak habis gak! sebab ada beberapa pilihan lain )...air wajib ialah teh panas - kami kurang makan nasi beriya2 waktu berbuka ni....

nueeunlimited berkata...

salam.. melampau bona lapa nmpk eh tuh!! wakakakah..
arini mau msk nasi ayam..lalalalala...

Batara Guru berkata...

ari ni berbeku
udang, ayam, soton dan daging.

noorlara berkata...

Sedap menu tu, lara beli cencaru sumbat, kuih limas ngan bengkang ubi - balik umah buat kacang panjang asak lemak dan ikan bilis goreng. makan berdua je. Selamat meneruskan ibadat puasa.
kemana berterawikh atas gunung tu, sejuk bukan main agaknye ye

Shifu67 berkata...

ingat bro... ko tu peserta CABARAN TUKAR SAIZ SELUAR.... hehehe

makan macam biasa cuma jgn lebih kalori... :)

Marzalina berkata...

petang ni rasa nak makan ayam percik lorrr..hihihi

Tirana berkata...

Ha'a memang pedih perut tengok menu One. Ikan masin kailan tu jadi fav food suami saya..Dah lama tak masak. Selalunya bersama-sama kailan tu, saya akan masak ikan sumbat sambal belacan.. Seronok tengok suami makan..sampai menjilat jari..hehehe