Khamis, Ogos 20

Hari aku dan dia....


Tersebutlah kisah suatu masa nan lalu

Beginilah kisahnya.......

Maka jadilah begini

Dan ini adalah hasilnya.....muahahahahaha!!!!!

Buat aku dan isteriku.......sayang kamukkkk!!!!!

Moga berbahagia dan berkekalan hingga akhir hayat.

27 ulasan:

LiNda berkata...

Salam One..,

Hepi Aniversary.. yg keberapa ekh?

Suka arr pic no 1.. ala2 control hensem and ayu gituu... klasik !

pun suka yg no 2... ganasnya ! wakakaka ...

Rozita berkata...

slmt ulangtahun
moga kekal hingga ke anak cucu.
hidup aman bahagia

Batara Guru berkata...

perghhh.....gambo simbolik (dinoso tu le).
Hepi annivesari!

<< s| tED| >> berkata...

tak menahan pokok tu!! ekekekeke..
Tahniah One zaba!!
semoga bahagia hingga ke syurga! amin..

- jinggo - berkata...

alamak - gambar diatas macam ' penyanyi ' kumpulan rockapak aja......
apa2 perubahan.
tahniah kerana hari ulangtahun perkahwinan.

Yunus Badawi berkata...

Hapi aniversari. Takkan 4 aje hasilnya. Buatlah lagi banyak2 hehehe

azlina berkata...

hepi aniveseri kepada one z dan isteri semuga bahagia selamanya dan berkekalan hingga ke akhir hayat...

eRiNsZ berkata...

waalahhhh..

gambar no 1 tu cam tak caya jer one-Z slim gitew..

boleh tambah sorang lagik kat gambar no 3 tu. Bagi cukup koata

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

Selamat hari ulang tahun...

semoga berkekalan sampai akhir hayat.....

kuIna LadyInRed berkata...

tahniah
moga bahagia sentiasa disamping mu


gambar antik tu...

Marzalina berkata...

tahniah..selamat ulangtahun =)
semoga bahagia selalu.

hazlin berkata...

Salam,
tahniah dan selamat ulangtahun perkahwinan yg ke ????

tak dilupa,
Selamat berpuasa untuk OneZ sekeluarga.
semoga Ramadhan ni menjanjikan keberkatan buat kita yang berpuasa.

julietchun berkata...

gambar atas tu malu2 kuda nampak,ekekeke.

selamat ulangtahun perkahwinan, semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.

LotsOfLove-Pearls berkata...

Salam Bro,

Happy Anniversary, Bro and wife..

Semoga berkekalan...

ku tak sempurna berkata...

aku sayang kamuk jugaaaa...

hikhikhik..

berapa saiz seluar masa tu??
sekarang plak?? :P

selamat ulangtahun..............................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


sayang...

kata imran ajmain..

hikkssssss

nueeunlimited berkata...

salam.. wui cik one..
memuda dolu sgt ensem la. seswai ngan bini yg sgt cun.ahaks..
pujian ikhlas nih..
hepi anibeseri....

Shifu67 berkata...

OneZ... pic 1 tu... mesti masa aktiviti 'gerko swasta' kat maktab eiii

tengok pic yg last tu... sah habis sebulan puasa ni pun ko tak leh pakai semula saiz seluar macam pic 1... hehehe

aZuRa AhMaD berkata...

selamat hari ulangtahun..suka tgk pic no 1 tu....muda trang tang..tang

~Insan Biasa~ berkata...

Oh...Ogos...SELAMAT HARI ULANGTAHUN PERKAHWINAN cgu one and wife...

SEMOGA BERBAHAGIA DAN SEJAHTERA SENTIASA untuk cgu one sekeluarga.

xiiinam berkata...

Selamat.....





Imej 2 tu....ganas!

Shifu67 berkata...

Jom sertai... Cabaran Tukar Saiz Seluar..... (buka blog aku)

aku tak kira.... aku masukkan ko dlm senarai peserta.... hehehe

ONE ZABA berkata...

linda...>>yg ke-15. muda-mudal dulu ganas la.... ahakkk!!

rozita...>>aminnnnnn!!!

Yus...>>tak kan nak tunjuk gambak yg betui kut...muahahahahhh!!!

<< s| tED| >&gt...>>pokok pun beranak jugak la...

jinggo...>>bukan rock kapak...tapi rock sabit tu

YB...>>tak ada rejeki lagi la

azlina...>>makasihhh...aminnnn!!!

erin...>>mesti kena caya la. itu pun dah gomok sikit tu.

GKSP...>>makasihhhhh!!!

kuina...>>begitu lah hendaknya

intan...>>inta bila pulak...

hazlin...>>tima kasih...selamat berpose jugak utk di sana. moh bukak pose kek gopeng.

juliet...>>memang la...kuasa pun kuasa kuda gak masa tu..ahakkk!!

LOL...>>tq...aminnnn

kts...>> wah, komen ko tu boleh buat aku kena baling ngan lesung batu tau tak. ngeri aku.

masa tu aku pakai saiz 27 je..tapi sekarang ni kena tambah lagi 9

nueeunlimited...>>sekarang pong encem jugak ....wakakakaka!!!

shifu...>>bukan gerko maktab tu..tapi gerko sekolah dah.
tapi kalau aku pakai seluar dalam saiz macam pic 1 tu ok kut.

zura...>>sekarang ni muda terkangkang kangkang...sakit lutut naik tangga

anis...>>maksih anis....tunggu giliran anis pulak. teringin nak hadir majlis gilang-gemilang tu.

cklah...>>selamat dah.....

shifu lagi...>> aku sambut je cabaran tu..tapi aku tau dah keputusannya.

MaMa MoDeN berkata...

salam saudara,
selamat ulangtahun pkahwinan ke 15.
smoga rtangga kalian dihiasi dgn kebahagiaan yg bpanjangan, kekal sehidup smati...

salam buat isteri & anak2...

Zyma Saad berkata...

Happy Anniversary....

Semoga bahagia hendaknya..
:)

sonata anak kancil berkata...

salam...bagi can aku jugak nak ucapkan hepi anniversary....semoga bahagia sentiasa hinggalah ke akhir hayat....

sari dua ni aku tak berjalan2 sangat...ari ni dah ok...berkeping2 aku makan panadol ( sempat 3 aje...pas tu aku maleh dah...)

Papa-Itam berkata...

dah terlewat ke pi nak ucap hepi anniversary..semoga bahagia hingga ke akhir hayat.

Bapak berkata...

hepi anniversary ke-15 One!