Rabu, Ogos 5

Betulkan mata....

Kathys Comments

Ini saja modal aku hari ni....


jangan marahhhh!!!!!!


Funny Comments For MySpace

13 ulasan:

Ms Diamond berkata...

Salam, 1st time bc blog ni..hehe. Xde yg salahnya dgn foto tu, terpulang pd pandangan masing2.

Sy ramai gak sedara n kwn kat Cameron Highland tu.. :)

- jinggo - berkata...

saya demam
dah nak sembuh
tgk gambar ni....
adeh........demam semuula

LiNda berkata...

taklah.. tak pikir apa2 pun.
otak suci okeh ..
dan,
tak marah pun,
suka.. suka sangat..
nengok katak tuh tersenyum !

ekekeke

kuIna LadyInRed berkata...

sek bek lampu tu menyala dengan sinarnya yg suci...

Batara Guru berkata...

nasib baik minda aku jingga.

Yunus Badawi berkata...

Baru malam Khamis ko dah keluarkan gambar mcm ni? Malam esok gambar mcmana pulak? hehehe

eRiNsZ berkata...

uhuuuu.. otak ku pink okeh

ku tak sempurna berkata...

aku mmg nampak lampu.... ada nmpk benda lain ke?? errr... apa??

hazlin berkata...

kreatif sungguh yg buat n3 ni.. maka cucilah mataku..

noorlara berkata...

yang otak cepat kuning dan mater belang-belang lelaki, pompuan relax jek

LotsOfLove-Pearls berkata...

Hahaha..
Bro..
seyes LOL terkedip-kedip...

adedede...

lampu rupanya....

Tirana berkata...

hehehe...sekali tengok macam....dua kali tengok baru perasan lampu meja rupanya..hehehe

ONE ZABA berkata...

ms diamond...>> selamat datang. memang tak da salah foto tu. yg salah cuma katak tu je. agak-agak kita ni bersedara tak???

jinggo...>> itu bukan otak kuning dah tu... otak-otak namanya

linda...>> aku tau ko tengah senang hati sebab en. somi ada kat umah.

kuina...>> seb bek...seb bek...

yus...>> dekat nak tahap oren dah tu...lagi bahye...

YB...>> malam ni aku buh gambar lampu terpadam...

erin...>>pink panther

kts...>>tak da la...sama la macam yg ko nampak

hazlin...>> cuci sekali taik mata tu..ahakkk!!

noorlara...>>lelaki pun sama pe...nampak lampu la

LOL...>>sah la ko tu baru bangun tido

Tirana...>>macam apa tu... cu kobakan!!