Rabu, Julai 22

Mari makan jagung!!!


Hiduplah sesuka hatimu..

Sesungguhnya kamu pasti mati..

Cintai siapa saja yang kamu senangi..

Sesungguhnya kamu pasti akan berpisah dengannya..

Lakukan apa saja yang kamu kehendaki..

Sesungguhnya kamu akan memperoleh balasannya..

............................................

Hari ni dapat jagung lepas tolong repair laptop sahabat. Petang ni boleh la datang ke rumah aku kalau nak makan jagung rebus. Tapi cadang nak buat bubur jagung. cicah dengan roti paun....fuhhhh!!!!!!


sila abaikan ikan laga dalam teko tu...hobi aku sekarang ni.

bela ikan laga dalam balang kaca ( teko kaca pun boleh). pastu taruh pokok anthurium kat atasnya. tu baru nampak satu je. kat rumah banyak lagi .

15 ulasan:

Tirana berkata...

alamak jagung rebus..dah lama tak makan..kat pasar malam aje yang ada jual..dah lama tak pi pasar malam. bubur jagung pun sodap..


hehehe...boh ikan laga dalam teko kaca ke? idea yang bagus..

tice LIN berkata...

huhu.. sedap gak jagung rebus nie.. lagi2 time dok kat wad... makan berpantang...:(

Shifu67 berkata...

ni jagung madu CH le ni.... kat sana banyak sangat pakai 'madu'... sampaikan keledek pun keledek madu.... tapi belum ada lagi yg bagi tau ni strewbery madu... hehehe

sonata anak kancil berkata...

jagung kat CH seme nya besar2 - 'bermadu' lagik....

letak ikan dalam botol kaca tak boleh ke??? botol air mineral yang 5 liter pun boleh - clear jugak !

LiNda berkata...

owh...hahaha
dapat jagung ekh ?
kalu betulkan lappy sayakan.,
saya kasi ayam golek tergolek2..
betul !

su berkata...

ikan laga mkn ape ek? senang x nak bela? kreatiflah!

arryani berkata...

One

jangan abiskan bubur tu..

Smpnkan aku skit!!!!!!

Apapun umah ko dah dekat sama ngan umah aku...banyak hewan!!!aaahahah

Jaga2 tau...aku dah panggil Jab Ksihatan check umah ko...tkut ada nyamuk aedes....

arryani berkata...

Pada Su..

Ikan laga kat umah One tu...

dia bg makan bubur jagung jek...ngan roti apa tu...

lupa lak aku...

roti apa One??

~0~ berkata...

kreatif la bang...bela ikan laga dalam teko...

julietchun berkata...

roti paun tu yg sebuku besar2 tu ke?

me berkata...

Hiduplah sesuka hatimu..
Sesungguhnya kamu pasti mati..

Cintai siapa saja yang kamu senangi..
Sesungguhnya kamu pasti akan berpisah dengannya..

Lakukan apa saja yang kamu kehendaki..
Sesungguhnya kamu akan memperoleh balasannya..

tima kasih kerana mengingatkan aku...

tasikmerah berkata...

jagung? aku minat giler!

ONE ZABA berkata...

Tirana...>> ha, tunggu apa lagi! Siap cepat. MOh cari pasar malam.

Tice lin...>>teruskan berpantang tu. dah bersalin suk...belasah semua.

Shifu...>>ada...stroberi celup madu.
singgit secocok.

sonata...>> buh dalam kuali pun ok gak...hehh...hehhh!!!

Linda...>>boleh...bolehhhhh!!! hantar je ke sini.

su...>>ada la makanannya. cari je kat kedai ikan. jgn cari kat kedai minyak pulak. nak bela pun senang. kalau mati..beli je yg lain...hehh...hehhh!!!

Yan...>>jgn risau. nyamuk tak dan nak bertelur..kena ngapo dulu dek ikan tu.

Yan lagi...>>diulangi...roti paun. lagi sekali...roti paun. ko tau ke apa roti paun tu ,yan???

~o~...>> camana ke nak sebut nama org ni??? jgn taruh gula ngan serbuk teh pulak dalam teko tu.

Juliet...>> pandaiiiii!!!betul la tu juliet.

me...>> ada aku kesah ke!!!!

TM...>> dalam apam balik pun org taruh jagung jugak....ahakkk!!

me berkata...

hehe... mmg ko tk penah kesah pe.

kuIna LadyInRed berkata...

nak jagung itu jugak...