Sabtu, Julai 25

Makasih!!!!!!


Terima kasih la kepada syahjehan dan Anis atas kemurahan hati bagi award ni.



1. Letakkan award di blog anda

Beressss dong....


2. Bagi kat seplo orang yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.

hmmm...seplo org....

seplo orang tu pulak pasti kena panjangkan kepada seplo orang jugak.
10 x 100 x 1000 x 10 000 x...... hui banyak tu nanti.
kalau main skim piramid....kaya dah semua orang ni.

baik aku panjangkan kepada semua orang yang teringin nak main ala-ala skim piramid ni. Jadi sesapa yang nak masuk tu...ambik-ambik la award kat atas tu. Kalau tak kaya ngan duit pun... kaya ngan kengkawan je la.


3. Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui 'backlink' dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda...


Sayang kamuk...ahakkkk!!!




4. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.




1 ulasan:

Tirana berkata...

Murah rezeki one..hari minggu macam ni pun dapat awward juga ye..hehehe