Selasa, Julai 21

Luangkan masa kita...

luangkan masa........


luangkan masa untuk berfikir.....

IA adalah sumber kekuatan....

luangkan masa untuk bermain.

ia merupakan rahsia keremajaan abadi....

luangkan masa untuk membaca...

ia adalah sumber kebijaksanaan

luangkan masa untuk sembahyang&berdoa...

ia.. adalah sumber ketenangan kita semua..

luangkan masa untuk bercinta dan dicintai.....

ia adalah perasaan anugerah Illahi...

luangkan masa untuk beramah mesra....

ia adalah jalan menuju kegembiraan...

luangkan masa untuk ketawa....

ia adalah irama untuk jiwa....

luangkan masa untuk memberi....

ia mengurangkan sikap mementingkan diri...

luangkan masa untuk belajar....

ia adalah harga kejayaan yg perlu di bayar...

luangkan masa untuk beramal....

ia adalah kunci ke syurga....


TERIMA KASIH.......

kerana luangkan masa anda untuk

menjenguk rumah aku ni...


16 ulasan:

~Insan Biasa~ berkata...

penting tu..nak kena pandai bahagi masa...

arryani berkata...

Wah...

pandai ko bermadah One...

Aku pun suka apa yg ko postkan tu..(walopun aku tau ko copy kat mana2 ntah tu...).ngeh3X..

Terima kasih kerana meluangkan masa membaca komen aku..

ku tak sempurna berkata...

terima kasih je ke??


k laaa... kasih diterima :D

hazlin berkata...

yo la. bahagi masa sama rata. itu sangat penting untuk yang berbini dua atau lebih.

DUN Behrang 2020 berkata...

aku baca entri ko ni mmg la best tp lg best yg muah2 tu...kilat gilerrr!!!

LiNda berkata...

kah kah kah

saya pinjam muah2 tuh ekh ?
sangat sesuai untuk waktu pagi saya .

tq..

ujie berkata...

salm one z...
kasihmu diterima...huwawa..

Shifu67 berkata...

ni tengah duk fikir berapa banyak nak tanda tahap 5 kat borang ssqs ni

julietchun berkata...

bibirmu itu bisa membuatkan tidur malamku terganggu,kekekeke, seksi.

sonata anak kancil berkata...

kalau dah banyak luang masa yang dinyatakan - bila masa aku nak luangkan masa nak masak untuk laki aku???? baik ko tambah One .....
*
*
*
*
*

Luangkan masa untuk memasak makanan istemewa untuk suami - insyaAllah ke Syurga jawabnya!!!
*
*
*
*
*
Luangkan masa untuk melayan suami dapat pahala juga ( suami ni pun satu - nak mintak dilayan aje - iye ke One??? !!!)....he3x

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

sama2....

=)

suka rumah one z,

cantikkk...

ONE ZABA berkata...

anis...>> tambah ngan tolak masa pun kena pandai gak.

Yan...>> pandai ko teka. terima kasih kerana komen aku.

kts...>> ya beda beduuuuu!!!!

hazlin...>> heppp...cakap pelan-pelan sikit.

Dun...>> taruh botok tu.

linda...>> ambik....ambik... bagi kat en. somi ko tu.

ujie...>> mau demam abg misai kang.

Shifu...>> tanda semua 5 je... org bukan tau.

juliet...>> awas...kuat menggeget tu tau tak.

sonata...>> kalau aku tulis yg itu...nanti org cakap aku pentingkan diri lak.

GKSB...>>org yg komen pun cantik jugak...hehh...hehhhh!!!

xiiinam berkata...

Aku selalu luangkan masa untuk main...
Kerana itu rahsia keremajaan abadi....




He..he..

noorlara berkata...

wah dah pakeikan umah ngan kain jeansye,nampak cantik dan machole, ermmm memang penting dan perlu meluangkan masa untuk diri sendiri melakukan yang terbaik untuk diri dan mereka disekeliling kita.

ONE ZABA berkata...

cklah...>> keremajaan memang abadi. tapi ko tu yg tak abadi.

noorlara...>> ehemmm...makasih la. nanti kita luangkan masa minum kat tesco pengkalan ..ok.

Sis-Lin berkata...

betul tu,kita luangkan masa utk diri kita dan utk keluarga & kwn2 jgk..

tp masa mengejar kita,salah luang mmg tuang terus le..hehehe