Rabu, Julai 29

Kadang-kadang!!!!!

kadang-kadang


orang cemburu dengan anda



itu kerana dia tidak boleh jadi seperti anda


tetapi dia masih mahu jadi seperti anda


apabila dia cuba menjadi seperti anda


pasti ianya tidak sama seperti anda


itu harus diabaikan


kerana harus anda ketahui


yang anda begitu istimewa


sehingga ada orang mencemburui anda


itu dinamakan


LUMRAH....






sekadar hiasan

jadilah diri sendiri......

16 ulasan:

julietchun berkata...

sifat manusia memang begitu. pstttt: seksinya lembu tu menari, lembu gunung ke? hehehe

kuIna LadyInRed berkata...

jadilah diri anda sendiri..

LiNda berkata...

jap, jap ekh..

Saya perlu bernafas dgn betul dahulu sblm memberikan ulasan .
Saya perlukan oksigen ..
Perlukan udara yang segar..

Semuanya gara2 Kambing nan satu itu .

Yup ! saya sangat JELES dengannya .
sebab dia menari lebih baik dari saya . Menyampah !!!

Bapak berkata...

bakpe nak jadi org lain apatah lagi lembu biarpun lembu pandai menari..heheh, jadila diri sendiri...

azlanlin berkata...

Kekadang, ramai yang hanya memandang dengan sepasang mata, sebab itu mudah tertarik dengan apa yang dilihat. Jarang mata hati berjaya mempengaruhi mata minda.

Apa salahnya jadi diri sendiri dengan adanya inovasi dan pembaharuan selagi diri sendiri mampu menerima perubahan dan selari dengan kehidupan.. boleh gitu bro?

theconfused berkata...

btol3...

ramai org yg gitu... dan ramai gak org yg pasan, ada org jeles kat dia.. ;)

xiiinam berkata...

kata Dr Abdullah Aid Al Qarni dalam bukunya 'Laa Tahzan';

'kita boleh bersahabat dengan semua orang.....kecuali dengan si pendengki....'



Err..bagi ayat dengki tak apa...hati OZ tidak begitu kan? He..he..

arsaili berkata...

salam..rasanya ramai yg ada sifat dengki..cuma perlu di kawal dan jadikan ia benda positive untuk memajukan diri dan bukan utk menjatuhkan org

Tirana berkata...

hehehe..suka tengok gambar yang kat bawah sekali tu.. Lain kali kalau rasa2 cemburu dengan orang lain, nak menari macam tu.. kot2 boleh hilang rasa cemburu

arryani berkata...

Ilang selera aku nak minum susu tau...

Ape la ko nih!!!

ONE ZABA berkata...

juliet...>>lembu jadi-jadian tu.

kuina...>>jadi...jgn tak jadi!!!

linda...>> aaikkk... camana pulak ko kata itu kambing. muahhahaaa..... lembu la tu!!!

Bapak...>> tanda-tanda raya dah dekat tu. iklan jual lembu sebenornya tu

azlanlin...>>macam profesor pulak ko ni sekarang. lama ko tak dtg sini????

theconfused...>>adat manusia. kalau tak...tak laku le senapang.

cklah...>> aku memang dengki kat ko... dengki tengok bunga buah naga ko tu. dah masak buah tu...meh la sepotong.

arsaili...>>nak jatuh kan org tak semestinya dengki. kuis kaki pun boleh jatuh...hehh...hehh!!!

Tirana...>> jgn sampai kena sembelih udah la... raya dekat dah ni.

Yan...>>tak pa... ko tuka la. minum la susu kuda pulak.

LiNda berkata...

Yea.. saya tahu !
tapi sajakannn..
sesuka hati nak sebut apa .
dah jeles, nak buat macamana !!

ekekeke

LotsOfLove-Pearls berkata...

Mornin Bro..
aiseh..
pict tu memang :))

chanteQ jer rumah ni aku nengok.

LOL suka nengok style org2 Japan & Korean..
smart!

DUN Behrang 2020 berkata...

Ngeri sehhhh tgk yg berbuai-buai tu....

LotsOfLove-Pearls berkata...

Salam Pagi Cikgu..

ONE ZABA berkata...

Linda...>>ya la tu.... mujur ko tak panggil hamster.

LOL...>>aku smart jugak..hehh..hehh!!

Dun...>> ada serupa ka....

LOL lagi...>>Selamat semua hari LOL.