Khamis, Julai 16

Bertemu lagi...


Semalam, rakan blogger dan juga rakan seperjuangan datang berkunjung.
DUN Behrang 2020 datang dgn kengkawannya dari PKG Perak yang juga rakan seperjuangan kami.

Tak lama lagi Dun ni nak jadi org kampung aku la. Dun ni akan bertugas pulak kat PKG Gopeng. Balik kampung nanti boleh la berkunjung ke ofis Dun pulak. Betapa dunia ini jadi semakin sempit.

Terima kasih kerana sudi berkunjung.... maaf kerana tak sempat nak sediakan buah tangan. Pada asalnya buah tangan tu dah sedia . Tapi tak sangka pulak nak datang ramai. Tak cukup la pulak. Untuk menjaga hati semua tetamu..biar simpan dulu la. Kalau bagi nanti...ada pulak yg tak dapat. Lain kali la Dun aku bagi.

12 ulasan:

mawar berkata...

salam, nk komen sikit tp bukan pasal entry ni... ruang yg tulis "undefined undefined,
undefined" try setting kat "Date Header Format"... try 1 per 1 smpai jumpa yg seswai... gud luck!

su berkata...

sronok kalo kengkawan dtg reramaikan...

- jinggo - berkata...

cgu one tukar seluar ke.....
ap2 pun lebih menarik.....

eRiNsZ berkata...

msia sbesar tapak tangan heheheheh

ku tak sempurna berkata...

utk aku ada tak buah tangan??

hihihi...

errr.. aku dah naik bukit dah aritu... tp tak tau camne nak kontek ko... tnya apek kebun stroberi tu pun dia tak kenal sape one zaba.. :P

sonata anak kancil berkata...

aku dapat agak,ko akan jadi selebriti yang terkenal!!! kau dok lah kat atas tu...terima kunjungan rakan2 bloggers...murah rezeki ko....insyaAllah aku nak panjat lagi...

DUN BEHRANG tak nak datang PKG Melaka ke? Oppssss...saya tak keje kat PKG ye....saya dok cekolah je...

ONE ZABA berkata...

mawar...>> tq atas bantuan...kau mawarku!!!

su...>> memang seronok. terasa amat mesra seperti dah lama kenal.cuma masa tak mengizinkan nak borak panjang.

jinggo...>>tuka seluar tak sabar nak tunggu raya. raya nanti beli baju je la.

erin...>> erin pulak bila nak kenal kami ni. gaya macam selalu je naik sini. tapi naik senyap-senyap je.

kts...>>ko je yg tak nak call aku. aku dah siap tinggal no tepon kat atas tu ha. ko takut aku ambik gambak yerk!!!

sonata...>> ahlan wasahlan. aku terima je sesapa yg dtg. kedatangan dan kesudian nak bertemu aku sgt2 aku hargai. ada rezeki...kita makan malam lagi.

Yunus Badawi berkata...

Lain kali kalau aku ke Tapah bolehlah aku lajak ke gunung. Jgn lupa buah tangan utk aku. Aku dtg sorang atau paling kuat pun aku bawak kts sbb dia sibuk nak ikut aku kalau aku ke Tapah lagi ahaks

Marzalina berkata...

Cantek seluar jeans ni hehehe

oppss..lama dah tak naik gunung, rindu kepada kesejukan angin gunung tu hehe

DUN Behrang 2020 berkata...

Salam,

asalnya aku nak g berdua (lebih baik?) pastu 2 akaks tu nk ikut...tiba kat lobi 3 brader tu lak nk ikut...pantang aku gerak ade je nk temankan...hahaha...dh namanya satu rangkaian...camtu la...buah tangan?..Ishhh x yah shushah shushah la...

Tumpang bro...pd sonata, insya Allah kalo ke sana...tungguuuuuu!

LotsOfLove-Pearls berkata...

Salam Bro..
Dah baru ar rumah..

Jeans g2..
Hehe..

boleh plak buah tangan kena simpan dulu. hehe..
Kalau tak pun , post jer kat LoL ar.
Hehe..

ONE ZABA berkata...

YB...>>sila....silaa...silaaaa!!!!

Intan...>>sua jean siam je tu. cepat retas jahitannya.

Dun...>>tak pa. dah niat nak bagi. aku pasti bagi jugak nanti.

LOL...>> dengki tengok org lain tuka rumah. aku pong tuka jugak la. simpan la...jaga hati .