Ahad, Jun 21

Hari untuk semua

Adoiii, baru balik pasarrrr!!!!

Petang ni ada aktiviti makan-makan sikit. Ada tiga benda nak diraikan sekali gus. Semalam besday mem besar yg ke 38. Hari ni sambut hari bapak. 23 jun nanti pulak besday ke-14 Amalina, yg sulung tu. Menu... lum siap lagi....tapi ada la. Ajak kengkawan yg dekat-dekat blok ni je. Sesapa kengkawan blogger yang rasa-rasanya petang karang ada kat atas gunung ni, sudi-sudikan la singgah kat rumah aku kang.

Moh kemas rumah....masak!!!!!!!

8 ulasan:

- jinggo - berkata...

saya nak ucapkan 2 perkara.
satu
selamat hari bapa untuk kita
kedua
hari ini anak sulong saya dah jadi ' perempuan '......
...
lain macam rasanya.......

Yunus Badawi berkata...

Lain kali kalau nak jemput aku bagi lah notis seminggu hehehe

Chekgu BaniHassim berkata...

masak2 mmg penat...
mmg byk keje...

sekali ngn hari bapa la nih...
selamat bersenang lenang One...

azlina berkata...

salam one z..byknya perkara nk diraikan...one z bila kami naik kt ats gunung tu sudi ke menerima kehadiran kami...tapi bila yea ?????????

ONE ZABA berkata...

jinggo...>>selamat hari bapak jugak buat jinggo

YB...>> tak dan nak jemput awal. rancangan mengejut je.

CBH...>>makasih.... CBH bila pulak nak jadi bapak???

Azlina...>> sudi-sudikan lah naik sini. pasti saya terima dengan tangan dan pintu rumah terbuka. kita makan malam di rumah saya.

Yanmie berkata...

kalau naik nnti ingat nk gi serbu rumah OneZ...hehehe..mcm syiok je tgk masak2 bnyk tu..

Tanpa Nama berkata...

[url=http://www.xbox360achievements.org/forum/member.php?u=259462]buy mexitil online[/url]

Tanpa Nama berkata...

Yes exactly, in some moments I can say that I jibe consent to with you, but you may be making allowance for other options.
to the article there is still a without question as you did in the decrease issue of this request www.google.com/ie?as_q=cheshta infotech ?
I noticed the phrase you procure not used. Or you partake of the dreary methods of promotion of the resource. I suffer with a week and do necheg